شكايت بنياد مسكن يزد از مهدقرآن زارچ ؟!


یزدفردا"در پي شكايت بنياد مسكن يزد از مهدقرآن زارچ؛ مسوول مهد: قرآن‌هاي موسسه را به مزايده مي‌گذاريم

به دنبال شكايت بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان يزد از مهد قرآن كريم زارچ به دليل عدم پرداخت اجاره، از مهد قرآن زارچ خواسته شده تا اموال موسسه را جهت مزايده معرفي كند.

به گزارش ايسنا يزد در زارچ، مسوول مهد قرآن با تاييد اين مطلب افزود: با توجه به اينكهع در پي ساخت ساختمان مهد قرآن كريم زارچ در فاز الو بيش از 400 ميليون ريال كسري داريم، نتوانستيم بدهي خود به بنياد مسكن را پرداخت نماييم و بنياد مسكن با طرح شكايت بر دريافت اجاره بهاي شش ماهه خود اصرار مي‌ورزد.

محمدرضا خوشنويس ضمن تشكر از مسوولين بنياد مسكن خواستار صرف نظر بنياد مسكن از بدهي خود شد تا در اين صورت غيرمستقيم به مهد قرآن كمك نمايند و افزود: در غير اين صورت مجبور هستيم 60 جلد كلام‌ا... مجيد كه با درآمد مهدقرآن خريداري شده و فعلا مازاد بر نياز است را به دادگاه معرفي كنيم تا در مزايده‌اي به فروش رسيده و بدهي مذكور پرداخت شود.

نايب رييس هيات مديره مهد قرآن كريم زارچ نيز ضمن تاكيد بدهي اين موسسه به بنياد مسكن، تصريح كرد: مهدقران كريم زارچ تابستان از 1387 تا كنون نتوانسته است حقوق مربيان و پرسنل خود را نيز پرداخت نمايند.

سيدعباس حسيني از دفتر رياست جمهوري و مسوولين استان به خصوص استاندار يزد خواست تا با جامه عمل پوشاندن به نامه شماره 186668 مورخ 22/9/1388 حوزه معاون هماهنگي و پيگيري نهاد رياست جمهوري و نامه شماره 5/68618 مورخ 11/7/1388 استانداري يزد مشكل مالي اين مركز قرآني كه تنها مركز قرآني بخش محروم زارچ است را برطرف نمايند.

گفتني است، اجاره بهاي مذكور به جهت اجاره نمودن ساختمان قديمي بنياد مسكن زارچ توسط مهد قرآن زارچ بوده و هم اكنون اين موسسه در ساختمان در دست ساخت خود مستقر است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا