بیش از 40 هزار نفر از اعضای کانون های فرهگی هنری مساجد در سطح استان حرمت شکنی در روز عاشورا را محکوم کرد

یزدفردا "دبیرخانه کانون مساجد استان یزد و بیش از 40 هزار نفر از اعضای کانون های فرهگی هنری مساجد در سطح استان حرمت شکنی در روز عاشورا را محکوم کرد.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و بیش از 40 هزار نفر از اعضای کانون های فرهگی هنری مساجد در سطح استان، حرمت شکنی و اهانت به مقدسات در تاسوعا و عاشورای حسینی را محکوم و به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) ورهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تسلیت گفتند.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان یزد با بیان اینکه خروش حسینی عاشورائیان و غیر ت دینی و انقلابی ملت آگاه و حاضر در صحنه توطئه دشمنان را بار دیگر خنثی خواهد کرد افزود: امروز ندای "هل من ناصر حسینی" در استمرار آرمان های امام راحل واصل ولایت فقیه و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجلی پیدا می کند.

وی با اشاره به واقعه تاسف بار روز عاشورا و شعارهای سخیف و توهین آمیز به ارکان نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: دل های بی قرار محبین اهل بیت (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی پس از قرون واعصار همچنان لبریز از اندوه و غم است و خون پاک امام حسین(ع) الهام بخش و درس آموز عاشقان می باشد.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان یزد سنگ پراکنی به نمازگزاران ظهر عاشورا را ناشی از آتش کینه و نفرت فتنه گران به اسلام و انقلاب ذکر وتصریح کرد:در پس غبار برخاسته از هیاهوی نابخردان وفتنه گران در سر منزل مقصود، انشاءالله زیر لوای حضرت بقیه الله اعظم امام زمان (عج) و با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) استوار وثابت قدم شاهد پیروزی نهائی باشیم.

حکیمیان در پایان تصریح کرد:دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و بیش از 40 هزار نفر از اعضای کانون های فرهگی هنری مساجد در سطح استان همگام با ملت پرشور ایران ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)،آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی وامام راحل اعلام می دارند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا