اطلاعیه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در محکومیت هتک حرمت عاشورا


یزدفردا "اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ضمن محکوم ساختن اهانت به مراسم عزاداری حسینی، از تمامی دلدادگان و شیفتگان مکتب اهل بیت خواست تا با حفظ هوشیاری و بصیرت انقلابی خود نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد،در این بیانیه آمده است: متأسفانه در حالی که سراسر کشور غرق در ماتم و اندوه سرور و سالار شهیدان بود و مردم در مساجد و حسینیه‌ها به عزاداری و روضه‌خوانی برای مصیبت، ابا عبدالله الحسین(ع) مشغول بودند، برخی از فتنه‌گران و دشمنان قسم ‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی به خیال باطل خود مبارزه با ارزش‌های والای اسلامی و از صحنه خارج کردن دین مبین اسلام، جبهه قلیل و باطلی در برابر مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی شکل دادند و پس از ناکامی در اهانت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی این ‌بار مقدس ‌ترین ارزش‌های اسلامی را هدف گرفته و با کف و سوت حرمت عاشورای حسینی را شکستند.
به وجود آوردن آشوب‌هاي پراكنده و تلاش براي تخريب و جنايت فراوان در زمان كم و نهايتاً غيب شدن همه آنها در زماني كوتاه، نشان از حركتي كاملاً برنامه‌ريزي شده، سازمان‌يافته و هماهنگ با سامانه‌هاي دورغ‌پردازي و شايعه پراكني بيگانگان برعليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است. اين واقعه تلخ به همگان نشان داد كه جماعت فتنه‌گر از همه مرزهاي اخلاقي و اعتقادي عبور كرده، و ديگر هيچ نسبتي ميان آنها و سرانشان با ملت بزرگ ايران نيست. آشكار شدن اين حقيقت كه با جسارت به اسلام و امام حسين (ع) به اوج رسيد حجت را بر همه تمام مي‌كند و بدون شك ملاحظه و مساهله با اين افراد كه قليلي بي‌ريشه بيش نيستند خطايي است كه ملت ايران هرگز آن را نخواهد بخشيد.
اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در پایان از همه مردم متدين و عاشقان اهل بيت ايران اسلامي به خصوص از مردم دارالعباده استان یزد مي‌خواهد تا با حفظ وحدت حول محور ولايت و تعميق بينش اسلامي - انقلابي ابزار برائت و انزجار خود را از اين اقدام ننگين فتنه جويان و فرصت‌طلبان اعلام كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا