جلسه شورای اداری شهرستان بافق برگزار شد

یزدفردا "دراین نشست که مسوولان دستگاهای اجرایی و واحد های صنعتی ومعدنی بافق حضور داشتند اولویتهای فرهنگی واجتماعی این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
به گزارش خبرنگاریزدفردا از بافق :برگزاری کنگره جهانی وحشی بافقی ، ایجاد باغ وبوستان مفاخر ، تاسیس سینما و فرهنگ سرا ، پژوهشکده معلمان ، احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی ، احداث نماز خانه وکتابخانه در سطح آموزشگاها و همچنین توجه به میراث فرهنگی وتاریخی بافق وتداوم اردوهای هجرت سپاه ازمهمترین مسایلی بود که دراین نشست مورد تاکید قرار گرفت.
فرماندار بافق در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) ویاران با وفای آن حضرت بااشاره به آغاز دور سوم سفرهای استانی هیات دولت گفت : با توجه به اینکه دور سوم سفرها با رویکرد فرهنگی انجام می شود باید اولویتهای این بخش با مشارکت و همفکری مسوولان شهرستان به مرکز استان منعکس شود.
" ذبیح الله خواجه ای " بر سرمایه گذاری در بخش فرهنگ شهرستان بافق وایجاد تحول اساسی در این بخش تاکید کرد وافزود : باید از همه ظرفیتها وپتانسیلهای موجود در منطقه به خوبی استفاده شود .
سرهنگ "بمانعلی باقیان "فرمانده سپاه ناحیه بافق هم در این نشست با اشاره به توجه دولت به فعالیتهای فرهنگی گفت : برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان اقدام فرهنگی مهم وتاثیر گذار باید در این سفر پیگیری شود .
در این جلسه از روابط عمومی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق و اداره مخابرات به عنوان روابط عمومی های برتر شهرستان بافق تجلیل شد.

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا