در ملاقات نماینده مردم اردکان با وزیر اقتصاد:

تاکید تابش بر ضرورت ارتباط منطقي بين رشد درآمدها و تاثیر آن بر افزایش سطح کیفیت زندگی مردم شهرستان اردکان

یزدفردا"نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی مالیات را ابزاری موثر براي انجام تکالیف حاکمیت در قبال مردم دانست و بر ضرورت طراحی بازتوزیع آن به نحوی که عدالت در جامعه محقق شود تاکید نمود.
محمدرضا تابش در جلسه ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه شهرستان اردکان در چند سال اخیر با بهره گیری از ظرفیت و قابلیتهای گوناگون خود بخصوص در بخش صنعت و معدن توانسته گامهای مهمی در جهت دستیابی به توسعه صنعتی بردارد اما وجه همت ما باید دستیابی به توسعه متوازن و پایدار باشد.
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، افزایش درآمدهای واصل شده در سطح شهرستان اردکان را متاثر از رشد بخشهای مختلف از جمله صنعت و معدن که بیشترین تاثیر را در افزايش ظرفيت مالياتي داشته است دانست و بر ضرورت و اهميت ارتباط منطقي بين رشد درآمدهاي مالياتي و تاثیر آن بر رشد اقتصاد و افزایش سطح کیفیت زندگی مردم شهرستان تاکید نمود.
تابش با تاکید بر این موضوع و اشاره به استقرار شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی در اردکان، بر ارتقاء سطح سازمانی اداره مالیات اردکان به معاونت مالیاتی و احداث ساختمان جدید این اداراه همراه با حل مشکلات و تنگناهای کارکنان و نیروی انسانی آن که به عنوان موثرترین مولفه هر سازمان مطرح می باشد تاکید نمود.
نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به مذاکرات و مکاتبات اداره کل امور مالیاتی استان یزد برای حل تنگناهای فراروی آن سازمان با وی،توجه بیشتر این وزارتخانه در حل آن را خواستار شد و از ارتقاء و یا احداث ادارات مالیات برخی از شهرستانهای استان یزد و تامین نیرو و امکانات مورد نیاز آن و . . . . . از جمله این درخواستها برشمرد.
دکتر حسینی وزیر اقتصاد نیز در خصوص موارد مطروحه در این جلسه توضیحاتی ارائه نمود و قول کمک در جهت رفع مشکلات مذکور را داد و در دستوری به معاون خود و رئيس كل سازمان امور مالياتي خواستار اقدام مساعد و اعلام نتیجه در اینخصوص شد.
در ادامه جلسه که وزیر اقتصاد،مدیرعامل بانک سپه و جمعی از مسئولان واحدهای صنعتی شهرستان اردکان نیز حضور داشتند "تابش"با اشاره به سرمایه گذاری این بانک در برخی از پروژه های صنعتی شهرستان اردکان ، خواستار مسئولیت پذیری بیشتر این بخشها در ایجاد پروژه های عمرانی و اجتماعی اردکان شد تا بتوان گامهای بلندی در جهت توسعه و پیشرفت متوازن و پایدار اردکان بیش از پیش برداشت.
همچنین نماینده مردم اردکان از وزیر امور اقتصادی دعوت کرد تا در سفر به استان یزد از نزدیک شاهد تحولات استان و نقش بخش خصوصی در فرایند توسعه ای استان و تنگناها و مشکلاتی که با آن مواجهند ،همچنین عملکرد بانکها و ادارات دارایی و انتظاراتی که مردم و مسئولان از آنها دارند باشد که "دکتر حسینی" ابراز امیدواری کرد تا این سفر در آینده ای نزدیک انجام پذیرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا