همایش وحشی بافقی برگزار می شود

یزدفردا "مرتضی جمالی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق اعلام کرد : بحث برگزاری همایش شاعر بلند آوازه وحشی بافقی در جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی بافق با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، امام جمعه و ریاست شورا و دیگر اعضا تشکیل گردید مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بافق ، جمالیان افزود : همچنین مقرر گردید این همایش بصورت ملی و جهانی برگزار شود و جزء طرح های بزرگ فرهنگی در سفر سوم ریاست جمهوری به استان یزد پیشنهاد شود و در صورت تصویب جزء طرح های فرهنگی و ملی مصوب خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت : در این راستا از عموم همشهریان و فرهنگ دوستان گرامی که علاقمند به همکاری هستند و یا ایده های نو دارند در خواست می شود آنرا بصورت مکتوب با ذکر مشخصات ، نوع همکاری و فعالیت مورد نظر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ارسال تا پس از بررسی مورد بهره برداری قرار گیرد.
لازم به ذکر است که برگزاری همایش ملاعبدالله بهابادی صاحب حاشیه نیز جزء طرحهای فرهنگی درخصوص بزرگداشت مفاخر استان یزد در سفر هیات دولت مطرح گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا