جوابیه شرکت توزیع برق استان به مطلب منتشره دریزدفردا


یزدفردا :در پی انتشار اعلام نارضایتی یکی از شهروندان یزدی تحت عنوان :علت خاموشی برق بیش از سه ساعت بلوار صدوقی چه بود ؟؟ در یزدفردا ،
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان  پاسخی را به یزدفردا ارسال نموده اند که ضمن تشکر از پاسخگوئی  مسئولین این شرکت ،پاسخ ارسالی عینا منتشر می شود .

مدير  مسئول سايت يزدفردا

با سلام وتسليت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم
احتراماً در پاسخ به اعتراض وارده به آن سايت محترم در خصوص خاموشي بلوار شهيد صدوقي جوابيه ذيل ايفاد ميگردد. خواهشمند است در پاسخ به اعتراض درج فرماييد.
به استحضار ميرساند استان يزد با وسعت 131575 كيلومتر مربع داراي 430 هزار مشترك ميباشد كه اين مشتركين با 15000 كيلومتر خط هوايي و 4300 دستگاه ترانس هوايي عمومي و قريب به 4600 دستگاه ترانس خصوصي تك مشترك با 200فيدر 20 كيلو ولت برقرساني ميشوند.
نظر به اينكه قريب به 96 درصد شبكه برق استان هوايي بوده و در هنگام بارندگي به علت آلودگي و بعضي موارد سقوط شاخه درختان روي شبكه امري غير قابل پيش بيني است وهمكاران ما در صنعت برق ضمن آمادگي هاي قبلي نهايت تلاش لازم را براي رفع سريع عيوب وحوادث نا خواسته در آن شرايط جوي انجام مي دهند.وكاهش روند خاموشي هانسبت به سالهاي گذشته مويداين امر است.
 لازم بذكر است در مورد ذكر شده تنها بعلت صدمه ديدن يك مجموعه كت اوت يك ترانس به مدت 3 ساعت قطع بوده كه براي عيب يابي وتعويض كت اوت مدت زمان خاموشي طولاني شده ضمن اينكه برق قسمتي از بلوارشهيد صدوقي بعد از عيب يابي بلافاصله وصل شده است .
 ضمن عرض پوزش ازآن مشتركيني كه خاموش بو ده اند به اميد آنكه با پشتيباني و راهنمايي مردم عزيز استان و با تلاش مضاعف همكاران صنعت برق استان بتوانيم سطح خدمات رساني راهرروزبهترازديروز ارتقاء داده و صد در صد رضايت مشتركين را بدست آوريم
لازم بذكر است به علت بارندگي روزجمعه تنها تعدادمعدودي از مجموعه 200 فيدر موجود كه كمتراز2درصدمي باشد خاموشي داشته و مابقي مشتركين برقدار بوده اند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا