ذاکری به عنوان اولین سرپرست  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد معرفی شد

یزدفردا "طی مراسم با حضور امام جمعه شهرستان بهاباد و معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، احمد ذاکری بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سید حسین اسعدی معاون اداری و مالی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی شهرستان بهاباد گفت : راه اندازی انجمن های فرهنگی و هنری ، ارتقاء فرهنگ عمومی و ارتباط حمایت آمیز با هنرمندان این شهرستان از اولویت های مهم سرپرست اداره ارشاد اسلامی بهاباد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مفاخر ارزشمندی چون ملا عبدالله بهابادی در این شهرستان زندگی می کردند تاکید کرد : برگزاری نکوداشت مفاخر هر شهرستان در اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد قرار گرفته است .

وی در ادامه به دور سوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت اشاره کرد و از مسئولین شهرستان بهاباد خواست با توجه به رویکرد فرهنگی در سفر های استانی هیات دولت ، طرح جامع فرهنگی شهرستان بهاباد هرچه زودتر آماده شود.

اسعدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن هتک حرمت به امام راحل و تسلیت ایام محرم پیشنهاد داد با توجه به همت مردم شهرستان بهاباد شورای فرهنگ عمومی این شهرستان هرچه زودتر تشکیل گردد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت : ارشاد اسلامی به تنهایی نمی تواند متولی فرهنگ و هنر باشد بلکه همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه مساعدت لازم داشته باشند.

وی تصریح کرد : شورای فرهنگ عمومی با عضویت 20 نفر از دستگاه های اجرایی ، بازوی توانمند هر شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر است.

در این جلسه امام جمعه شهرستان بهاباد نیز به اهمیت ماه محرم و قیام امام حسین (ع) در عاشورا مطالبی را عنوان کرد.

بخشدار بهاباد هم در این مراسم با اشاره به اینکه اداره ارشاد اولین اداره مستقر در این شهرستان جدید است از مسئولین خواست در حوزه فرهنگ و هنر تمام تلاش خود را برای شهرستان بهاباد انجام دهند.

وی گفت در دهه فجر امسال در این شهرستان 30 طرح که تعدادی از آنها فرهنگی است به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان نیز احمد ذاکری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد رئوس برنامه های خود را اعلام کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا