اولين دوره مسابقات سراسري قرائت قرآن و اذان سازمان انر‍ژي اتمي ايران منتخبین خود را شناخت

یزدفردا "تقوایی:پس از رقابت یک روزه با حضور قاریان و موذنین در اولين دوره مسابقات سراسري قرائت قرآن و اذان سازمان انر‍ژي اتمي ايران با نظر هیات داوران برترینها را اعلام و از ایشان تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه که در تالار فرهنگیان یزد برگزار شد، در بخش قرائت قرآن محمد علي منصوري فرد از کرج، سيد محمد جواد حسيني از بوشهر و محمد مهدي حري از تهران به ترتيب اول تا سوم شدند.

در بخش اذان هم حسين مرادي از ساغند يزد، محمد علي منصوري از کرج و سيد محمد جواد حسيني از بوشهر، رتبه هاي اول تا سوم را کسب نمودند.

در اختتامیه این دوره مسابقه به نفرات منتخب سکه بهار آزادي، تنديس جشنواره و لوح زرين يادبود و یک تخته فرش باستان یزد اهدا شد.

حجه الاسلام حسين مرادي، دبير اولين دوره مسابقات در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: اولين دوره مسابقات با حضور نزديك به پنجاه نفر از قاريان و موذنين منتخب از مراكز سازمان انرژي اتمي ايران دهم آذرماه در شهردارالعباده یزد برپا گردید.

مرادی گفت: منتخبین به در رشته های قرائت قرآن و اذان به مدت یک روز به رقابت پرداختند و با در نهایت هیات داوران از بین شرکت کنندگان، نفرات برتر را انتخاب و از ایشان تجلیل شد.

وی هدف از برگزاري مسابقات، ترويج فرهنگ قرآني در بين كاركنان اعلام و تصریج کرد: این مسابقه با حضور منتخبيني نهایی انجام شد كه پس از برگزاري مسابقاتي در سطح مراكز كشور، انتخاب شده اندو و به صورت نهايي در اين دوره شركت نمودند.

وی تصریح کرد: اين دوره با مشاركت ستاد اقامه نماز سازمان انرژي اتمي ايران، پژوهشكده كاربرد پرتوهاي تفت، دفتر ايمني و حفاظت هسته اي يزد، دفتر هماهنگي طرح تجهيز ذخاير اورانيم يزد، طراحي و مشاوره اجرايي امور فرهنگي دفتر سياه و سفيد برگزار شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا