در سفري يك‌روزه:

استاندار يزد از پروژه‌هاي عمراني مهريز بازديد كرد ‌

یزدفردا: استاندار يزد از پروژه‌هاي تكميل شده و در دست اجراي شهرستان مهريز بازديد كرد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين شهرستان قرار گرفت.

به گزارش یزدفردا، محمدرضا فلاح‌زاده در سفر خود كه از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، از مخزن 5 هزار مترمكعبي آب، پروژه بهسازي جاده ميانكوه، آسفالت راه ثاني‌آباد، اورژانس بين راهي ميانكوه و بخش‌هاي پلي كلينيك،CCU و مسكن پزشكان بيمارستان فاطمه الزهرا(س) بازديد كرد.
وي همچنين پروژه‌هاي ديوار ساحلي فخرآباد، مجتمع‌هاي سنتي و مكانيزه گاو شيري ثاني‌آباد، پروژه‌هاي خدماتي بين‌راهي، آموزشكده فني شهرستان مهريز، مجتمع فرهنگي - تبليغي سازمان تبليغات، گازرساني به خورميز سفلي، ورزشگاه خورميز و بندخاكي چاه مورتين را مورد بازديد قرار داد.
پروژه‌هاي مسكن مهر، مسكن محرومان كميته امداد و مسكن ارزان قيمت بنياد مسكن نيز از ديگر پروژه‌هاي بازديدي استاندار در بخش مسكن شهرستان مهريز بود.
در اين سفر همچنين مسائل و مشكلات مرتبط با تاسيس دانشگاه امام صادق (ع) مورد بررسي قرار گرفت.
استاندار يزد در حاشيه پايان سفر خود به مهريز در جمع خبرنگاران ضمن تبريك هفته ولايت و عيد سعيد غدير اظهار داشت: طرح‌هاي مورد بازديد از مصوبات سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب و سفرهاي دور اول و دوم هيئت دولت به استان يزد است.
فلاح‌زاده اظهار داشت: طرح آبرساني به شهر مهريز و احداث مخزن آب از مهم‌ترين طرح‌هاي مورد بازديد بود كه حدود 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
وي افزود: با بهره‌برداري از اين طرح، مردم مهريز ديگر شاهد مشكل كم‌آبي نخواهند بود.
استاندار يزد با اشاره به بازديد از مجتمع‌هاي مكانيزه و سنتي گاو شيري، انتقال دامداري‌هاي ديگر را به ساير سرمايه‌گذاران اين امر توصيه كرد.
فلاح‌زاده با اشاره به نقش مهم مستضعفان و محرومان در پيروزي انقلاب، از پيشرفت فيزيكي خوب مسكن محرومان در شهرستان مهريز خبر داد.
وي در مورد بند خاكي چاه مورتين نيز عنوان كرد: اين پروژه در راستاي آبخيزداري موثر است و مي‌تواند قنوات پايين دست را تقويت كند.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه تاسيس دانشگاه امام صادق (ع) يكي از خواسته‌هاي مهم مردم و مسئولان شهرستان مهريز است، خاطرنشان كرد: در سفر هيئت دولت به استان يزد، 10 ميليارد ريال اعتبار به اين امر اختصاص يافته است.
وي همچنين با اشاره به خواسته مردم مبتني بر احداث آموزشكده فني در شهرستان مهريز، فرماندار و ساير مسئولان مرتبط را مامور به رسيدگي ويژه در اين زمينه كرد.
فلاح‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود سرعت بخشيدن به روند اجراي طرح مسكن مهر را خواستار شد.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 45 كيلومتري استان يزد واقع شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا