پيام رياست دانشگاه آزاد اسلامي دکتر جاسبي به مناسبت برگزاری جشن فارغ التحصيلي دانش آموختگان واحد يزد

یزدفردا "محسن اقبالی :دکتر عبدا... جاسبی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان یزد ضمن تبریک به دانشجویان از خداوند سبحان آرزوی مو فقیت و سربلندی نمود.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي يزد: در این پیام آمده است؛
 اینک که به لطف الهی و تلاش و کوشش خویش توانسته اید دوره تحصیلی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با افتخار طی نمایید، صمیمانه این موفقیت را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم و امیدوارم با تلاش علمی خویش بتوانید بستری فراهم سازید که میهن اسلامی مان در تحقق آرمانهای والای خود، روز به روز، به اهداف مقدس خود نزدیکتر شود. هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی دارای 14 میلیون مترمربع فضای آموزشی و رفاهی، دو میلیون و 500 هزار فارغ التحصیل، یک میلیون و 400 هزار دانشجو، 30 هزار نفر پرسنل، حدود 30 هزار عضو هیأت علمی، 257 واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی، 10 مجتمع بیمارستانی، 114 آموزشکده، 600 مدرسه سما و 50 مرکز رشد و پارک فناوری و تحقیقاتی می باشد که همه اینها لطف الهی و با تلاش و پیشگیری مستمر حاصل شده است.
 دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که شاخ و برگهای آن در جای جای این سرزمین فرخنده شکوفا شده و به بازنشسته است.
شما عزیزان نیز ثمرات این شجره طیبه هستید که اصل آن در زمین پاک ایران و درخشش آن در گستره همه شهرها و حتی کشورهای دیگر نیز نمود دل انگیزی یافته است.
در دنیای امروز توسعه منابع انسانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و یکی از معیارهای رشد و توسعه کشورها عبارت است از شاخص نیروی انسانی متخصص و کارآمد، چرا که امروز منابع انسانی کارآمد و شایسته محور زیربنای توسعه اند.
امید است شما عزیزان با بهره گیری از تجربیات سالهای تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید فرد مفید و شایسته ای برای کشور و ملت عزیزمان باشید و در زمینه پویایی و بالندگی این سرزمین از یافته های علمی خود برای کمک به هموطنانمان به نحو مطلوب بهره برداری نمایید.
در پایان ضمن تبریک مجدد فارغ التحصیلی شما عزیزان، امیدوارم در سایه الطاف و رحمت بیکران خداوند سبحان همواره موفق و سربلند باشید و در پرتو تلاشهای علمی خویش به مدارج عالی تر آموزشی و تخصص راه یابید.
 لازم به ذکر است هشتمین جشن فارغ التحصیلان واحد یزد با حضور 2000 نفر از فارغ التحصیلان 5 آذرماه 88 در سالن ولایت به همت حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا