برگزاری سي و ششمين جلسه شورای فرهنگي منطقه 4 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد

یزدفردا " سيما خواجه اي:واحد یزد میزبان سی و ششمین جلسه شورای فرهنگی منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی بود.

 در این جلسه که با حضور دکتر مهران مجلسی دبیر منطقه 4، حجه الاسلام و المسلمین بیگی دبیر دفتر فرهنگ منطقه 4 و حجه الاسلام میردامادی رئیس نهاد مقام معظم رهبری منطقه چهار و جمعی از رؤسا و معاونین دفتر فرهنگ اسلامی منطقه 4 در روز 5 آذر ماه تشکیل شد.
در این مراسم دکتر مسلمین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد پس از از خوشامدگویی و خیر مقدم گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در پنجم دی ماه سال 61 با هدیه پر برکت امام خمینی(ره) به مبلغ 200000 ریال تأسیس و اکنون که حدود 27 سال از عمر آن می گذرد شاهد موفقیت های بیشماری از دانشگاهیان این دانشگاه در جنبه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و ... می باشیم.
 وی در ادامه گفت : با توجه به عنایات مقام معظم رهبری جهت اسلامی شدن دانشگاهها، مسئولین به ویژه هیأت رئیسه باید رابطه تنگاتنگ و مطلوبی با رؤسای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری و مسئولین دفاتر فرهنگ اسلامی برقرار نمایند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مهمترین عامل مؤثر در این رابطه را اساتید دانشگاه برشمرد و گفت : آنان می توانند به عنوان بهترین الگو در این زمینه ها رفتار نمایند.
همچنین حجه الاسلام میردامادی رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در منطقه 4 در رابطه با مسأله حجاب و عفاف سخنرانی کرد و گفت : اساتد بهترین اشخاص برای اجرایی کردن اهداف فرهنگی می باشند، همچنین نامبرده به حفظ رعایت شئونات اسلامی تأکید نموده و خواستار رعایت حجاب و موازین اسلامی در دانشگاهها شد.
در ادامه حجه الاسلام بیگی دبیر دفتر فرهنگ اسلامی منطقه 4 ارزیابی نماز سال88، تأکید بر تشکیل کانونها به خصوص کانون شهروند مسئول، شادزیستن با رویکرد دینی، برنامه ریزی جهت محوریت قرآن در علوم انسانی، جشنواره نشریات دانشجویی و نمایشگاه آثار علمی هنری دانشجویان در آذرماه و ... را از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور حدود 35 نفر از رؤسا و معاونین دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد دو نفر ناظر در زمینه های نماز و سه واحد به عنوان بهترین واحد برگزار کننده نماز برگزیده شدند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا