یزدفردا: سرمربی‌ تیم فوتبال چادرملو می‌گوید تیمش در دیدار برابر پرسپولیس به دنبال کسب سه امتیاز است.

به گزارش یزدفردا: تیم فوتبال چادرملو اردکان در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی میهمان پرسپولیس است. سعید اخباری سرمربی چادرملو امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا با تیم بزرگ پرسپولیس باید بازی کنیم. پرسپولیس تیمی است که هواداران زیادی دارد و بازیکنان و کادر فنی خوبی هم دارند. سعی می‌کنیم استراتژی خوبی داشته باشیم تا روند خودبمان‌ را حفظ کنیم. بازیکنانی داریم که برای حضور در لیگ برتر لحظه شماری می‌کردند و فکر می‌کنم بازی فردا، یک بازی تاکتیکی خواهد بود.

او درباره اینکه تیمش باید در ورزشگاه تختی به مصاف پرسپولیس برود هم گفت: زمین خوب هم برای پرسپولیس و هم تیم ما مهم است. امسال هر وقت در زمین نامناسب بازی کردیم ضرر کردیم. امیدوارم شرایط زمین طوری نباشد که دو تیم متضرر شوند. افسوس و حیف چون بازیکنان تیم‌های شهرستانی هر سال دوست داشتند در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کنند و هر کسی که در فوتبال است این رویا را دارد. متاسفم در پایتخت باید در ورزشگاه تختی بازی کنیم.

او همچنین گفت: این اولین بازی است که برای ما سیستم VAR اجرا می‌شود. متاسفانه شرایط ناعادلانه وجود داشت چون برخی تیم‌ها در همه بازی‌های خودشان VAR داشتند و تنها برخی تیم‌ها در برخی بازی‌ها این سیستم را داشتند. امیدوارم در این زمینه نگاه عادلانه‌ای‌ به تیم‌ها وجود داشته باشد. لیگ جدول دارد که برآیند تلاش تیم‌ها است، نمی‌شود که چند تیم از VAR استفاده کنند و چند تیم از این سیستم استفاده نکنند. این حق مردم یک استان است. امیدواریم امکانات طوری باشد که حداقل با قرعه‌کشی بازی‌های دارای VAR را انتخاب کنند. به سازمان لیگ نسبت به استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال درخواست دادیم و امیدواریم به درخواست ما توجه شود. با این شرایط ما هر هفته باید ۲ بازیکن بزرگسالمان را به روی سکوها بفرستیم.

وی همچنین گفت: نوزده سال از حضور آخرین تیم یزدی در لیگ می‌گذرد. حالا چادرملو به لیگ برتر آمده و باید بگوییم هواداران ما بی نظیر هستند و فوتبال را می‌فهمند. خوشحالیم این هواداران را به سمت خودمان جذب کردیم. الان در ورزشگاه نصیری جای سوزن انداختن نیست. ما همه برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم. از خارج از یزد هم برای تماشای بازی‌های ما به ورزشگاه می‌آیند. فردا هم امیدوارم تیم کم اشتباه زمین ما باشیم.

اخباری تصریح کرد: هر باشگاهی بودجه‌ و فلسفه‌ای برای بستن تیم دارد. ما سه بازیکن لیگ‌برتری و چند بازیکن خارجی جذب کردیم و جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم است. فردا خواهید دید که ما چه بازیکنان با کیفتی داریم. اگر فردا اعتماد به نفس داشته باشیم به انتخاب‌های من ایمان می‌آورید. من از یک تورنمنت سخت به اسم لیگ یک خارج شده‌ام و با جام حذفی، پارسال ۳۹ بازی انجام دادیم. الان هم به دنبال این هستیم که جایگاه خودمان را حفظ کنیم. من فوتبال رو به جلو و تهاجمی را بیشتر دوست دارم. فردا هم یک فوتبال هجومی انجام خواهیم داد و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. الان به این جایگاهی که داریم مغرور نمی‌شویم و تا پایان فصل تلاش می‌کنیم. منطق این است که امسال چادرملو در لیگ برتر حفظ شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا