یزدفردا: استاندار یزد با بیان اینکه یزد، جزو استان‌های پیشتاز در حوزه نهضت ملی مسکن است، گفت: تاکنون بالغ بر ۵۶۰ واحد «شهرک 377 هکتاری پردیس زندگی یک»، تکمیل شده و امیدواریم فاز اول این پروژه تا آذر ماه امسال به متقاضیان تحویل شود.

به گزارش یزدفردا: تور رسانه ای بازدید از «شهرک 377 هکتاری پردیس زندگی یک»، با حضور استاندار یزد و به منظور اطلاع خبرنگاران و عکاسان خبری استان از آخرین وضعیت این پروژه برگزار شد.

استاندار یزد در جریان این بازدید با بیان اینکه یزد جزو استان‌های پیشتاز در حوزه نهضت ملی مسکن است، اظهار کرد: در مجموعه پردیس زندگی حدود ۱۱۰۰ هکتار زمین برای استقرار ۲۰ هزار خانوار در نظر گرفته شده است.

مهران فاطمی از پیگیری جدی عملیات آماده‌سازی واحدهای مسکونی سایت «شهرک 377 هکتاری پردیس زندگی یک»، خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰۰ مورد فونداسیون و ۱۱۵۰ مورد اسکلت اجرا شده و بالغ بر ۵۶۰ واحد مسکونی آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه عملیات آماده‌سازی واحدهای آپارتمانی و ویلایی دهکده شهری در جاده بافق واقع در محدوده محمدآباد یزد با سرعت در حال انجام است، تصریح کرد: با وصول به موقع آورده مردم و حل مسئله وام بانکی، کارگزاران و پیمانکاران نسبت به تسریع در تکمیل این سایت اقدام خواهند کرد.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان خاطرنشان کرد: امیدوارم فاز اول «شهرک 377 هکتاری پردیس زندگی»، تا آذرماه امسال تحویل متقاضیان شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا