یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: دوازدهم مهرماه در شهر شیراز با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر اصفهان، شیراز و یزد، تفاهم نامه ای با عنوان مثلث طلائی گردشگری ایران تجدید می شود.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: چندین سال است که این سه شهر به عنوان مثلث طلائی گردشگری ایران در راستای توسعه گردشگری و تور های گردشگری تعامل دارند.

به گفته وی: با تبلیغات رسانه ای مناسبی که در دنیا صورت گرفته و بعد از ثبت جهانی یزد این سه شهر که از سابقه گردشگری برخوردار بودند به عنوان مثلث طلائی گردشگری، در راستای ارتقاء فعالیت گردشگری خود هستند.

سیفی افزود: با ایجاد این تفاهم نامه، علاوه بر ارتقاء گردشگری و ایجاد پل گردشگری و علمی بین اصفهان، شیراز و یزد، در سایر بخش ها نیز همکاری های متقابلی صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: بهبود در زمینه صنایع دستی، اجرای برنامه های فرهنگی رسانه ای و توسعه ظرفیت های بین المللی و مشارکت با بخش خصوصی تعدادی از هدف های تفاهم نامه مثلث طلائی گردشگری میباشد‌.

وی گفت: سه شهر اصفهان، شیراز و یزد جزو پنج شهر هوشمند ایران هستند و در قالب این تفاهم نامه تبادل نظر برای توسعه روند شهر هوشمند با بحث های علمی، پژوهشی و هوشمند سازی نیز صورت میگیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا