یزدفردا: خبرنگار المیادین تاکید کرد هواپیما‌های رژیم صهیونیستی، محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی شهر بیروت را به شدت بمباران کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از رسانه‌های لبنانی، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد براساس گزارش‌ها، بیروت به شدت بمباران شده است و شنیده‌ها حاکی از ترور یک شخصیت مهم است.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز نیز در این باره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر، ۱۰ بار ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره ادعا کرد که این رژیم مقر مرکزی حزب الله در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرده است.

«دانیل هاگاری» افزود: پس از اطلاع از نتایج حمله، جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ارتش اشغالگر افزود: تاکنون، هیچ تغییری در دستورات فرماندهی جبهه داخلی به وجود نیامده است. با این وجود باید هوشیاری حفظ شود و در صورت ایجاد هرگونه تغییر، این موضوع اعلام خواهد شد.

این در حالی است که رسانه‌های لبنانی از ویرانی کامل ساختمان‌ها و شهید و زخمی شدن شماری از شهروندان این کشور بر اثر حملات پیاپی و بسیار شدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

«امیر بوخبوط» روزنامه نگار صهیونیستی در این باره گفت: این حمله، یکی از بزرگترین حملاتی است که بیروت پس از سال ۲۰۰۶ شاهد آن بوده است و میزان دود برخاسته از ساختمان‌ها، شدت حمله و میزان اصرار بر حملات، بی سابقه است.

این در حالی است که «آلموگ بوکر» روزنامه نگار صهیونیست اظهار داشت: هدف از این حملات، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان بوده است.

«سید حسن نصرالله» در مکانی امن حضور دارد

اسکای نیوز به نقل از منابع نزدیک به حزب‌الله خبر داد «سید حسن نصرالله» در مکانی امن حضور دارد. یدیعوت آحارونوت مدعی شد هدف حمله به ضاحیه سیدحسن نصرالله بوده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: برخی از منابع عربی نیز اعلام کردند دبیرکل حزب‌الله در سلامت کامل به سر می‌برد و حزب‌الله به زودی بیانیه‌ای را در خصوص تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت منتشر خواهد کرد.

فرانس‌پرس به نقل از منابع نزدیک به دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد سیدحسن نصرالله بعد از حملات امروز اسرائیل به ضاحیه در سلامت و امان است.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا