آرای هیئت داروران نوزدهمین جشنواره تئاتر استان یزد اعلام شد.

یزدفردا"به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان ، در بخش بروشور طراح بروشور نمایش پیمان ولایت ، در بخش گریم طراح گریم نمایش سوگخوانی آن مرد که خوب بود ، در بخش موسیقی نمایش افسون بر تخت نشستن ما کان تیره بخت ، در بخش طراحی لباس نمایش افسون بر تخت نشستن ما کان تیره بخت ، در بخش طراحی صحنه نمایش پیمان ولایت برگزیده شدند.
همچنین در بخش بازیگری زن ضمن تقدیر از خانم ها صدیقه مطلق و رایا روشنگر ، خانم مریم نیک آیین بعنوان برگزیده جشنواره انتخاب شد.
در بخش بازیگری مرد ضمن تقدیر از سعید جعفری و سید مرتضی فخر موسوی ، آقای سید هادی آقا بزرگی از نمایش مرگ در می زند برگزیده جشنواره معرفی شد.
در بخش نویسندگی ضمن تقدیر از کرامت یزدانی و سعید شهریار ، آقای صادق نصیری به خاطر نمایش سوگخوانی آن مرد که خوب بود برگزیده جشنواره اعلام شد.
در بخش کارگردانی جایزه دوم به سعید شهریار کارگردان نمایش افسون بر تخت نشستن ماکیان تیره بخت تعلق گرفت و جایزه اول کارگردانی به صادق نصیری به خاطر کارگردانی نمایش سوگخوانی آن مرد که خوب بود رسید.
از سوی هیئت داوران نمایش سوگخوانی آن مرد که خوب بود به جشنواره منطقه ای تئاتر راه یافت.
در ضمن لوح سپاسی از سوی بنیاد شهید به دو اثر برگزیده ویژه دفاع مقدس به حمید محسنادیپور کارگردان نمایش جبهه ای در شمال شرقی و حامد مهریزی زاده کارگردان نمایش 30/6/59 اهدا شد.
در این مراسم از عبدالخالق نیک محضر به پاس خدمات چندین ساله در عرصه تئاتر و حسین شاکر معمار تالار فرهنگ اردکان تقدیر بعمل آمد.
لازم به ذکر است در نوزدهمین جشنواره تئاتر استان 8 اثر به مدت سه روز در تالار فرهنگ و سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آیت ا... خاتمی اردکان به روی صحنه رفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا