یزدفردا: مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سید مسعود عظیمی با تقدیر ویژه از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، از آزادی تعداد ۵ محکوم مالی به همت ستاد مردمی دیه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

عظیمی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین گردیده.

وی ادامه داد: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این پنج نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده، ۲ مددجو مربوط به محکومین مالی، یک محکوم مربوط به پرداخت مهریه و ۲ مددجو مربوط به نفقه بودند.

وی با اشاره به امکان مراجعه روزانه شهروندان به ستاد دیه در ساعت‌های اداری تصریح کرد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا