یزدفردا: رئیس کل دادگستری استان یزد، دادستان مرکز استان را مامور پیگیری ایجاد ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی یزد کرد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام حسین طهماسبی در حاشیه بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در چند واحد تولیدی این شهرک گفت: دادستان مرکز استان موضوع ایجاد ایستگاه آتش نشانی را با حضور مجموعه‌ها و نهاد‌های متولی تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی افزود: نشستی با حضور مدیران شهرداری یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شود و در خصوص ایجاد ایستگاه آتش نشانی در مجموعه شرکت‌های صنعتی استان تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: مجموعه مدیریت شرکت شهرک‌ها با توجه به حوادث اخیر، بحث پیشگیری از آتش سوزی و موضوع اعلان و اطفای حریق را از طریق الزام واحد‌های تولیدی به استاندارد نمودن سیستم اعلان اطفای حریق خود در یک بازه زمانی معقول در دستور کار قرار دهد. 

وی تصریح کرد: در خصوص واحد‌های در حال تاسیس نیز نظارت‌های جدی تری در خصوص نصب و تجهیز سیستم اعلان اطفای حریق به روز توسط مدیریت شرکت شهرک‌ها صورت گیرد.

طهماسبی با اشاره به توسعه شهرک صنعتی یزد گفت: توسعه این شهرک باید به نحوی باشد که به لحاظ همه امور شهری و زیست محیطی حریم شهر و حداقل فاصله مجموعه تولیدی با مناطق مسکونی حفظ شود.

وی ادامه داد: توسعه شهرک صنعتی یزد باید به نحوی باشد که کمترین آثار زیانبار به ویژه در حزوه مسائل زیست محیطی را برای شهر یزد و سایر شهر‌های مجاور به همراه داشته باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا