برگزاري همايش دانشجويان شاهد وايثارگر در بافق

یزدفردا "عسکری:همايش دانشجويان شاهد و ايثارگر مراكز آموزش عالي شهرستان بافق برگزار شد .
در اين همايش كه بيش از يكصد دانشجوي شاهد وايثار گر دانشگاههاي آزد اسلامي ، پيام نور و مركز آموزش علمي كاربردي بافق حضور داشتند ، معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دوران دفاع مقدس گفت " به بركت خون پاك شهدا ودلاور مردي هاي جانبازان وآزادگان است كه امروز كشورمان اينگونه سرا فراز در عرصه بين الملي ظاهر مي شود و امنيت در جامعه بر قرار مي باشد .
" ابراهيمي " بر تلاش و جديت دانشجويان شاهد وايثارگر در كسب علم ودانش تاكيد كرد و افزود : بنياد شهيد وامور ايثارگران استان آمادگي دارد در راه پيشرفت وتعالي دانشجويان شاهد وايثارگر تلاش كند تا استعدادهاي اين عزيزان براي كسب بالا ترين مدارج علمي وتحصيلي شكوفا شود .
امام جمعه بافق هم در اين همايش ، علم توام با دين وديانت را موجب تكامل دانست و گفت : آنچه امروز در كشتار مردم مظلوم و بي دفاع در دنيا اتفاق مي افتد ناشي از علم بدون ديانت و عدم پايبندي به اصول اعتقادي است .
حجت الاسلام "سليماني " خانواده هاي شهدا وايثارگران را چشم وچراغ ملت خواند و افزود : خدمت به خانواده شهيدان و توجه به جانبازان وآزادگان وظيفه همگاني است ونوعي عبادت محسوب مي شود .
در پايان اين مراسم از 28 دانشجوي ممتاز وفارغ التحصيل شاهد وايثار گر شهرستان بافق با اهدا’ لوح سپاس وهداياي نقدي تجليل شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا