مدیر آموزش و پرورش مهریز:

طرح كانون مدرسه موجب افزايش خلاقيت دانش آموزان مي شود

یزدفردا "مدیر آموزش و پرورش مهریز در بازدید از کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان مهریز و در نشست هماهنگی اجرای طرح كانون مدرسه گفت: طرح كانون مدرسه با توجه به فعاليت هاي متنوع خود زمينه تعامل بيشتر و بروز خلاقيت هاي دانش‌ آموزان را بيش از گذشته فراهم مي كند. و موجب افزايش خلاقيت دانش آموزان مي شود.
سید جلیل عقیلی با تقدیر از زحمات مدیر و مربیان کانون مهریز افزود: این طرح در سال تحصیلی گذشته با موفقیت در مهریز اجراء شد و امسال نیز با همکاری کانون مصمم به اجرای آن در سطح مدارس هستیم.
طبایی فرد معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت نیز در این نشست با تقدیر از فعالیتهای خوب مرکز مهریز بر همکاری این معاونت با کانون در اجرای هرچه بهتر این طرح تاکید کرد.
مسئول مرکز فرهنگی هنری مهریز نیز در این نشست گفت: طرح كانون مدرسه با حضور دانش‌ آموزان كلاس هاي دوم تا پنجم ابتدايي در مركز كانون آغاز مي شود تا كودكان و نوجوانان مهریزی در قالب يك برنامه مشخص ، برخي از موضوعات درسي خود را با استفاده از شيوه هاي متنوع و جذاب در كتابخانه هاي كانون فرا گيرند.
رضوان مهرعلی ايجاد زمينه مناسب براي تقويت مهارت هاي فردي و اجتماعي دانش‌ آموزان ، گسترش آموزش هاي غيرمستقيم و تقويت و بهبود فعاليت هاي فوق برنامه در سطح مدارس ، در كنار توجه به شيوه هاي مختلف آموزشي و نيازهاي خاص دانش آموزان را در فراگيري مطلب درسي را از ديگر اهداف طرح كانون مدرسه برشمرد.
وی با تقدیر از همکاری و مساعدت مدیریت آموزش و پرورش مهریز افزود این طرح در سال تحصیلی گذشته در سطح چهار مدرسه ابتدایی و با شرکت 350 دانش آموز برگزار شد.
در این جلسه مقرر گردید جهت اجرای مطلوب این طرح نشست توجیهی با حضور مدیران مدارس در محل کانون برگزار شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا