یزدفردا: اولین موضع‌گیری رسمی مجید انصاری در کسوت معاون حقوقی رئیس‌جمهور بر حسب تعامل و هم‌فکری با مجلس بود. این موضع‌گیری - با توجه به اظهارنظر نمایندگان مجلس - به نظر می‌رسد از سوی مجلس نیز مورد استقبال قرار گیرد.

به گزارش یزدفردا: مجید انصاری در این باره تاکید کرد: ارجح بودن لوایح نسبت به طرح‌ها از خواسته‌های دولت از مجلس است. البته دولت از طرح‌هایی که مورد نیاز جامعه بوده و به درستی تدوین شوند، استقبال و حمایت خواهد کرد. وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را نوشته و امضا می‌کنند، به دلیل نیازی است که در آن حوزه احساس می‌شود، اما این امکان وجود دارد که در این مسیر، قانون در ارتباط با آن طرح وجود داشته و نیازی به ارائه طرح در آن حوزه نیست.»

انصاری در نهایت از نمایندگان مجلس خواست که در فرآیند تهیه لایحه و بررسی سریع آن در مجلس با دولت همکاری کنند. حالا نوبت نمایندگان مجلس است که در راستای وفاق ملی با دولت چهاردهم همکاری داشته باشند.

تعامل دولت و مجلس و اهمیت رسیدگی به موقع به لوایح دولت در مجلس از جمله مسائلی است که پس از سخنان مجید انصاری، معاون حقوقی ریاست‌جمهوری باردیگر مطرح شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا