کیهان :ارگان سيا: تبليغ با تفنگ كه محاربه نيست(!) (خبر ويژه)

یزدفردا "کیهان نوشت:ارگان سازمان سيا براي چندمين بار- و احتمالا تصادفي!- با خانواده برخي عناصر دستگير شده و وابسته به گروهك هاي تروريستي در كردستان تماس گرفت. راديو فردا پيش از اين با خانواده احسان فتاحيان كه به خاطر همكاري با گروهك تروريستي كومله اعدام شد، تماس گرفته بود تا با تحريك عواطف و مظلوم نمايي به نفع متهم، اصل همكاري گروهك هاي تروريستي با سازمان هاي جاسوسي سيا و موساد- از طريق كردستان عراق- را كتمان كند. اين دو سازمان جاسوسي مدتي است گروهك هاي تروريستي نظير كومله و پژاك را با برخي گروهك هاي تروريستي سلفي در عراق پيوند داده و به عمليات تروريستي در مناطق مرزي اقدام مي كنند كه ترور شهروندان و نخبگان منطقه(نظير ترور ماموستا شيخ الاسلام نماينده سني مذهب مردم كردستان در مجلس خبرگان) از آن جمله است.
راديو فردا اخيرا نيز با خانواده شيركو معارفي- از اعضاي دستگير شده گروهك تروريستي كومله و محكوم به اعدام- تماس گرفت و از اين طريق مدعي شد كومله وي را فريب داده و به سليمانيه عراق برده اند. خليل بهراميان كه خود را وكيل متهم معرفي مي كرد، در گفت وگو با ارگان رسمي سازمان سيا به جاي دفاع از متهم، به دفاع از گروهك آدم كش كومله پرداخت و مدعي شد «كومله تبليغ مي كند و تبليغ و تفنگ داشتن كه محاربه محسوب نمي شود».
ادعاي كنار گذاشتن مشي تروريستي از سوي گروهك كومله در حالي است كه برخي از بازداشت شدگان كومله به همراه اسلحه دستگير شده اند. گروهك هايي نظير كومله، دموكرات و گروهك ريگي در تبليغات! خود از اسلحه و بمب به ميزان كافي استفاده مي كنند به اين معنا كه هر شهروندي طي 30 سال گذشته با مزدوري آنها براي بيگانگان مخالفت كرده يا حتي صرفا مانند آنها فكر نمي كرده، با وحشي گري و جنايت اعضاي گروهك هاي مذكور مواجه شده است.
گروهك كومله به ويژه در زمان جنگ تحميلي نقش ويژه اي در مزدوري براي استخبارات عراق و خنجر زدن از پشت به مدافعان ملت ايفا كرد.
دفاع ارگان رسمي سازمان سيا و رسانه هاي مشابه آمريكايي و انگليسي در حالي است كه اين رسانه ها حتي يك بار هم نسبت به جنايت گروهك هاي تروريستي ياد شده و قرباني كردن هزاران شهروند بيگناه، ابراز انزجار و برائت نكرده اند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا