جناب آقای فلاح زاده عزیز استاندار محترم یزد :

چرا باید در نیمه شب از شدت بوی بد گوگرد از خواب بیدار شویم و از سردرد رنج ببریم!!!!!!


وارده به یزدفردا "هادی رضایی صدرآبادی :درد دلی را دارم با مسئولین استان که امیدوارم از طریق سایت پر خواننده و پر طرفدار شما بتوانم آنرا به گوش  این عزیزان برسانم.
تقریبا سال پیش همین موقع بود که در سایت شما خبری منتشر شد مبنی بر پراکنده شدن بوی بد گوگرد در مناطق خاصی از شهر ازجمله خیابان مهدی و خیابان سلمان و ... .
با انتشار این خبر، من که از جمله کسانی بودم که به شدت نسبت به این بو حساسیت دارم بسیار خوشحال شدم و امید حل این مسئله برایم بیشتر شد (چراکه قبل از آن نیز پدرم از طریق استشهاد محلی که پر کرده بودند و پیگیریهاشان ثمری نداشت)
اما متأسفانه پس از انتشار چند خبر و اشاره رئیس اداره محیط زیست استان به این مسئله که انتشار این بوی بد مربوط به صنایع پیش از انقلاب بوده(کوره های آجرپزی) و از ما کار خاصی بر نمی آید این جریان خاتمه یافت و مردم این منطقه همچنان در برخی شبها از شدت این بوی بد و عذاب آور رنج میبرند.
حال روی صحبت من و مردم محله ما  با استاندار محترم یزد است. جناب آقای فلاح زاده عزیز  چرا باید در نیمه شب از شدت بوی بد گوگرد از خواب بیدار شویم و از سر  درد رنج ببریم  و نگران فرزند چند روزه و خانواده هایمان  باشم که آیا چه بلایی در اثر استشمام این بوی بد در آینده بر سرشان خواهد آمد. یکی از پزشکان اقوام که از تهران به یزد سفر کرده بود وقتی این بو را استشمام کرد اشاره به مضر بودن قطعی این بو برای افراد، بخصوص افراد مسن و کودکان کرد. جناب آقای فلاح زاده عاجزانه از شما تقاضا دارم به من و کسانی که از این بوی بد رنج میبرند بگویید ما به چه قیمتی در حال از دست دادن سلامت خود هستیم؟
ضمنا همین الان که من این نامه را مینویسم ساعت دو دقیقه بامداد روز شنبه بیست و سوم آبان هشتاد و هشت میباشد که از شدت بوی بد پراکنده در فضای خانه با در های بسته در اثر بی خوابی دست به نوشتن این نامه زدم.
امید وارم همیشه سلامت و تندرست باشید.
با تشکر فراوان

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا