افتتاح پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید جواد مدرسی یزدی (ره)


یزدفردا "به مناسبت نخستین سالگرد رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله سیدجواد مدرسی یزدی (ره) از پایگاه اطلاع رسانی آن مرحوم رونمایی شد.

این وب سایت به کوشش و پشتیبانی حوزه هنری استان یزد به منظور ارج نهادن به مقام معظم له و معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و سیره عملی آن عالم وارسته طراحی و اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در این وب سایت ، اطلاعاتی درباره زندگی سیاسی - اجتماعی، فعالیت علمی، تألیفات ، خاطرات ، مقالات، دیدگاه دیگران ، گالری عکس و فیلم ، پیوندها، ‌دست نوشته ها، پیام های آن استاد اخلاق و فقیه پارسا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این وب سایت به نشانی اینترنتی www. Modaresiyazdi.ir

مراجعه و نظرات و پیشنهادهای خود را به آدرس info @ modaresiyazdi. Ir ارسال نمايند.

حضرت آیت الله سیدجواد مدرسی پس از یک عمر مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در راه خدمت به اسلام و مسلمین و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پس از تحمل سالها درد ناشی از بیماری در روز چهارشنبه 22 آبان ماه 1387 در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.

یزدفردا: ضمن ارج نهادن به این حرکت فرهنگی   امیدواریم این سایت پشتیبانی شده و به روز شود وبه سرنوشت سایت های مشابه دچار نشود که البته  به کار بستن  راهکارهای  مناسب برای اینگونه سایتها که می توانند منشاء خیر و برکت بوده وقطعا  اینگونه هم خواهد بود ،وخود جای بحث دارد وگفتنی است سایت چهارمین شهید محراب  آیت الله صدوقی  قبلا  توسط ارشاد اسلامی استان راه اندازی شد  ه است .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا