تاکید  تابش نماینده اردکان    بر وجود پزشکی قانونی توانمند و کارآمد در شهرستان اردکان


یزدفردا "در جلسه ای با حضور نماینده مردم اردکان، مدیرکل پزشکی قانونی استان و جمعی از مسئولان استان مسائل و مشکلات سازمان پزشکی قانونی استان و شهرستان اردکان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
در این نشست که در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد مدیرکل پزشکی قانونی استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و در دست اجرای این اداره کل در سطح استان و شهرستان اردکان ارائه داد.سلیمان پور با بیان اینکه احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی اردکان از اولویتهای این اداره است به پاره ای از مشکلات فراروی این پروژه اشاره و خواستار مساعدت"تابش" در این خصوص شد.
نماینده مردم اردکان نیز در سخنانی با اشاره به تعهد ،تخصص و شان والای پزشکان در عرصه خدمت رسانی به مردم،پزشکی قانونی را بازوی توانمندی در تشخیص ، اجرای عدالت و احقاق حق مردم در سیستم قضایی کشور دانست و تصریح کرد: شهرستان اردکان با قرار گرفتن در مسیرهای مهم مواصلاتی کشورو با توجه به رشد جمعیت و صنایع ومهاجرپذیر بودن آن ، لزوم وجود پزشکی قانونی توانمند و کارآمد درشهرستان را محرز می سازد . وی از کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان خصوصاً اوقاف خواست تا همکاری لازم را انجام دهند تا شاهد افتتاح هر چه سریعتر مکان جدید این مرکز در اردکان باشیم.
تابش همچنین با اشاره به ملاقات و مکاتبه با حضرت آیت ا.. شاهرودی ریاست سابق قوه قضائیه و دستور صریح ایشان برای تامین اعتبار جهت ساخت و تجهیز این مرکز در اردکان، از مسئولان امر به خاطر عدم پیگیری و تحقق دستور ایشان ابراز گلایه کرد و از مدیرکل پزشکی قانونی استان خواست تا این موضوع را به جد مورد پیگیری قرار دهد و اعلام آمادگی کرد تا مشکلات مطرح شده را از طریق مجلس ، قوه قضائیه و اوقاف پیگیری نماید.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا