اطلاعیه :سالگرد عروج ملکوتی  حضرت آيت الله سيد جواد مدرسي قدس سره


یزدفردا "باقری:به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی  حضرت آيت الله سيد جواد مدرسي قدس سره بیت ایشان  اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد .

متن کامل اطلاعیه بيت حضرت آيت الله سيد جواد مدرسي قدس سره:


موت العالم مصيبة لا تجبر...

مرگ عالم مصيبتي جبران ناپذير است...

عالمان رباني گنجهاي خدا در زمين و جانشينان پر افتخار رسول الله صلي الله عليه و آله هستند. آنها در دنيا نور هدايت مي بخشند و در آخرت چتر شفاعت مي گسترند. به راستي فوت عالم جانكاه و خسارت بار است تا آنجا كه ـ به تعبير حديث - چهل ماه آسمان و زمين در فقدان وي مي گريد.

يكسال است كه عالم دين و دانش و به ويژه استان يزد شخصيت عظيمي را از دست داده و ابرهاي غم بر شانه هاي كوير سنگيني مي كند و چه چشمهاي پر بصيرتي كه هنوز به ياد آن يار سفر كرده گريان و دلهاي آگاهي كه در هجران او سوزان است. هر چند خدمات علمي و ديني و اجتماعي آن عزيزُ همچنان ساري و جاري است. اما سوز فراق عالم عامل را تا ابد مرهمي نيست.

در راستاي تكريم و بزرگداشت علم و زهد و مجاهده و تقوي در اولين سالگرد ارتحال حضرت آيت الله سيد جواد مدرسي قدس سره مجالس ذيل به ياد آن محبوب به حق پيوسته برقرار مي باشد.

چهارشنبه ۲۰ آبان از ساعت ۱۹ در مسجد بازار (بياق خان) با سخنراني خطيب بزرگوار حجت الاسلام ميرباقري

پنج شنبه ۲۱ آبان از ساعت ۱۹ در مسجد اعظم امامزاده جعفر (عليه السلام) كنار مرقد پاك آن بزرگوار با سخنراني نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي حجت الاسلام والمسلمين ابوترابي فرد

حضور مردم مومن و متعهد بويژه روحانيت عزيز و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران تعظيم بيشتر شعائر اسلامي و موجب امتنان خواهد بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا