یزدفردا: سقوط قیمت داگز، نات کوین و TON پس از انتشار خبر دستگیری مالک تلگرام.

راضيه حسينی: درست است که مالک تلگرام دستگیر شده و قیمت ارزهای دیجیتال در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند اما این دلیل نمیشود برخی از هموطنان ما از همستر دست بکشند آنها طوری با جدیت مشغول به کارند که مطمئنیم اگر در زمان جویندگان طلا بودند یک معدن از طلا پیدا میکردند.

برخی دیگر از هم وطنان تصور کرده اند پاول دوروف در پیامی محرمانه و خیلی در ،گوشی فقط به آنها اعلام کرده که دستگیر شده و تأکید کرده است هیچ کس از موضوع خبردار نشود و به محض این که پیام را دریافت کردند آن را بسوزانند.

این افراد سریع دست به کار شدند و در دیوار آگهی فروش همستر خود را منتشر کردند با نازلترین قیمت و بهترین شرایط احتمالاً در حال حاضر به این فکر میکنند که آگهی را جای دیگری هم منتشر ،کنند شاید دیوار دیگر از دورافتاده و مردم خیلی به آگهیهای آن توجه نمیکنند و گرنه امکان ندارد موقعیت به این خوبی را از دست بدهند!

همان طور که خیلی از رکوردهای همستر در دست ما ایرانیان است و بس به زودی رکورد ول نکن ترین افراد در همستر هم به ما خواهد رسید. به تیتر خبرها راه پیدا میکنیم و میگویند: مردم ایران با وجود شایعاتی که در مورد ورشکستگی همستر وجود داشت و همین طور بعد از دستگیری مالک تلگرام باز هم در حال خرید سکه و پروفیت هستند و قرار نیست بیخیال شوند.

ما هنوز در مرحله انکار قرار داریم و تجربه ثابت کرده است این مرحله یکی از طولانی ترین مراحل رسیدن به واقعیت بین ما ایرانی هاست حاضریم ،سالها و گاهی قرنها بگذرد و در حالت انکار قرار بگیریم؛ چون به نفع مان است.

البته ما که خودمان از اول بلد نبودیم و نمیدانستیم مرحله ای به نام انکار وجود دارد. بعضی از مسئولان یادمان دادند. وقتی ملت هرچه فقیرتر شدند مسئولان گفتند اوضاع در حال بهتر شدن است وقتی قطار کشور با سرعت در حال برگشت به عقب بود مسئولان گفتند خطای دید است.

ما هرگز به عقب برنمیگردیم وقتی جنگلها آتش گرفت درختان از بیخ کنده شد و پرندگان فرار کردند مسئولان گفتند خواب دیده ایم خیر است انشاء... تعبیرش رونق کشور و سرسبزی شهرهاست.

ما هم یاد گرفتیم وقتی میگویند مالک تلگرام را گرفته اند بگوییم ما که باور نمیکنیم بیخودی شلوغش کرده اند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا