انتقاد مجدد تابش از فلاح زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث اولین تقاطع غیر همسطح اردکان


تابش:همراهی مردم و همدلی مسئولان رمز موفقیت و رشد و ترقی شهرستان اردکان است
عدم حضور استاندار و معاونین وی در مراسم علی رغم دعوت فرمانداری اردکان نوعی بی احترامی به مردم است
با تعلل و کارشکنی در روند رشد و توسعه شهرستان اردکان از جانب هر مسئولی که باشد به شدت برخورد می کنم

با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و صاحبان صنایع شهرستان اردکان و با پیام تلفنی وزیر راه و ترابری کلنگ احداث اولین تقاطع غیرهمسطح اردکان به زمین زده شد.
نماینده مردم اردکان در این مراسم طی سخنانی با ابراز خوشحالی از اینکه امروز شاهد به نتیجه رسیدن پیگیریهای انجام گرفته در خصوص اجرایی شدن این پروژه بسیار مهم هستیم ،به آمار تصادفات مختلف روی داده در این مسیر اشاره و افزود: اين پروژه می بایست مدتها پيش انجام مي شد كه بنا به دلايلي به تاخير افتاد ،امروز خوشحالیم درسايه پيگيري و همت صورت گرفته شاهد کلنگ زنی احداث این پروژه مهم هستیم و امیدوارم با اجرای آن در جهت کاهش تصادفات و حفظ جان و مال و آسایش مردم و ایمنی عبور وسایل نقلیه گام موثری برداشته شود.
تابش تحقق بخشیدن به خواستها و مطالبات مشروع مردم را وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان دانست وبا بیان اینکه مردم یکی از مهمترين پتانسيلهای ما در سطح شهرستان هستند، همراهی مردم و همدلی مسئولان را رمز موفقیت و رشد و ترقی اردکان داست و ادامه داد: پس از تاخیر در اتمام کمربندی اردکان-میبد علی رغم قولهای متعدد وزرا و مسئولین مربوطه،چند پروژه از جمله کمربندی ولیعصر که بایست نسبت به ایمنی آن اقدامات بهتری صورت گیرد و احداث این تقاطع غیر همسطح در دستور کار قرار گرفت که کارشناسان ضرورت اجرای آن را قطعی دانستند.
نماینده مردم اردکان با بیان اینکه بطور جد از این پروژه مهم حمایت میکند افزود: خوشبختانه در سالهاي اخير بسترسازي مناسبي در راستاي اجرای پروژه های مهم و زیرساختی در سطح شهرستان فراهم شده است. وی در عین حال خواست تا با نگاه به چشم اندازه توسعه شهرستان اردکان ، برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق ، اجرای هر چه بهتر این طرحها صورت گیرد.
نماینده اردکان به توسعه روز افزون صنعتی اردکان در سالهای اخیر اشاره نمود و تصریح کرد : از دیدگاه بنده توسعه تک بعدی نفی شده و فاقد کارایی است و بایست با برنامه ریزی و جهت گیری مناسب و استفاده از توان و تجربیات همه نیروهای دلسوز شهرستان در جهت تسریع دردستیابی به توسعه متوازن و پایدار در سطح شهرستان اردکان تلاش کنیم .
انتقاد مجدد "تابش" از "فلاح زاده"
به گزارش یزدفردا "نماینده مردم اردکان همچنین با انتقاد شدید از عدم حضوراستاندار و معاونین وی در این مراسم علی رغم دعوت فرمانداری اردکان اظهار داشت: در این مسیر سالانه عده زیادی از مردم بیگناه دچار صدمات و آسیب های جبران ناپذیری می شوند و نبایست عده ای به بهانه توسعه یافتگی یک شهر با پیشرفت و اجرای چنین طرحهایی که با جان و مال مردم سروکار دارند همراهی نکنند که اگر چنین نگرشی در مدیریت استان وجود داشته باشد باید اصلاح گردد.
و مدیریت استان نیز باید برای تسریع درراه اندازی این پروژه مهم که یکی از آرزوهای مردم اردکان و مرهمی بر دل داغدار خانواده هایی است که عزیزان خود را در تصادفات اخیر از دست داده اند سهمی را متقبل شوند.
تابش با بیان اینکه بنده همیشه سعی دارم تا در تعامل با مسئولان کشور و استان و در سایه همدلی، نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنم و کارهای بزرگ و اساسی صورت گرفته حاصل این سیاست است ،اظهار امیدواری کرد مسئولان نیز بر همین مدار گام بردارند و سیاست عدم توجه به خواست های مردم را اصلاح کنند تا نیاز به برخورد به گونه ای دیگر نباشد.
تابش هشدار داد اگر توسط برخی از مسئولان استان بی توجهی به خواستهای مردم ادامه پیدا کند و مصالح و حق آنها در نظرگرفته نشود ، بنا به وظیفه قانونی و شرعی خود مسائل را با مردم در میان خواهدگذاشت و موضوع را از طریق مقامات عالی رتبه کشور پیگیری خواهم کرد و عواقب آن متوجه مسببان آن خواهد بود.
وی متذکر شد سرمایه ما ادب و حرکت در مدار شرع و قانون و احترام به مسئولان امر است اما تعلل و کارشکنی در کار مردم و پیشرفت اردکان را برنمی تابم و با آن برخورد می کنیم.
پیام تلفنی وزیرراه و ترابری در مراسم احداث تقاطع غیر همسطح اردکان

همچنین در این مراسم نماینده مردم اردکان در تماس تلفنی با وزیر راه و ترابری با وی گفتگو کرد."تابش" در این تماس که برای حاضرین نیز پخش می شد خواستار ارائه کمکهای هر چه بیشتر این وزارتخانه در جهت راه اندازی سریعتر این پروژه مهم شد.
بهبهانی نیز در ابتدای این تماس ضمن تمجید از مهندس تابش برای پیگیریهای گسترده وی در جهت حل مشکلات مردم استان یزد و شهرستان اردکان و با بیان این جمله که" باید به مردم شهرستان اردکان به خاطر داشتن چنین نماینده فعال و پرتلاشی تبریک گفت" ادامه داد: بنده برای اجرای این پروژه و تسریع در به سرانجام رسیدن آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد و اظهار امیدواری کرد تا با افتتاح این پروژه شاهد رفع گره هاي ترافيکي این محور و رفاه حال مردم شهرستان اردکان باشیم.بهبهانی همچنین قول داد کمربندی حلقوی اردکان-میبد هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.
فرماندار اردکان نیز در این مراسم با بیان اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش معضل ترافیک در سطح شهرستان اردکان، لزوم احداث این زیرگذر را از لحاظ مختلف کارشناسی شده دانست. شهردار اردکان نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این تقاطع به طول 890 متر با عرض 20 متر و ارتفاع 7/6 متر دارای دو دهانه پل و هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان می باشد.
وکیلی با بیان اینکه حجم گسترده این پروژه و هزینه های آن از عهده شهرداری و شورای شهر خارج است، از نماینده مردم اردکان خواست تا همچون گذشته این نهاد را کمک و همراهی نماید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا