غايبين معارفه مدير كل ارشاد

انعکاس مطبوعات دریزدفردا

نشریه بشارت نو شماره ۱۹۱ مورخ ۱۴/۸/۸۸

در مراسم توديع و معارفه مدير كل ارشاد يزد كه به دليل غيبت عجمين مدير كل سابق ارشاد بيشتر به مراسم معارفه تبديل شد تمامي نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و حجت‌الاسلام و المسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد غايب بودند.

گفته مي‌شود با هيچ يك از نمايندگان مردم استان در مجلس پيرامون انتصاب عاليشوندي در اين سمت مشورت و نظرخواهي از قبل صورت نگرفته‌ و اين گزينه تنها با پي‌گيري و معرفي استاندار يزد معرفي شده‌است.

علاوه بر آنكه گفته مي‌شود باز هم حجت‌الاسلام صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد خبر اين انتصاب را از طريق رسانه‌هاي گروهي دريافت كرده‌است. اين در حالي است كه صدوقي به عنوان رييس شوراي فرهنگ عمومي استان و مدير كل ارشاد به عنوان دبير اين شورا خواهدبود. در اين رابطه برخي اخبار رسيده حاكي از تصميم به عدم شركت در جلسات شوراي فرهنگ عمومي از سوي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد به دليل عدم هماهنگي در انتخاب دبير وي است. در اين زمينه گفته مي‌شود صدوقي اعلام كرد، از اين پس جلسات هم با رياست استاندار به عنوان قائم مقام رييس شورا برگزار شود.

از سوي ديگر نه تنها در زمينه انتخاب مدير كل قبلي ارشاد (حجت‌الاسلام عجمين) بلكه در زمينه انتخاب استاندار يزد نيز با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين صدوقي هماهنگي نشده‌بود اما به مرور زمان ارتباط عجمين و صدوقي بهبود يافت.

در اين مورد هم عاليشوندي در گفتگوي اختصاصي خود با بشارت‌نو در حاشيه اين جلسه عنوان كرده‌است كه حتما به ديدار نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد رفته و با وي تعامل خواهدداشت.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا