روزنامه پرت كردن كوچك‌زاده

انعکاس مطبوعات دریزدفردا :

پستوي بشارت:به نقل از نشریه بشارت نو شماره ۱۹۱

محمدرضا كوچك‌زاده، عضو شوراي شهر كه اصرار دارد با لقب عضو متخصص شوراي شهر از او ياد شود در واكنش به عكسهاي مربوط به مشكلات اجراي ستونهاي پل چهارراه معلم كه در صفحه اول شماره 190 بشارت‌نو منتشر شده‌بود با ملاحظه اين نشريه و ديدن عكسها و خبر ياد شده اين نشريه را با عصبانيت به روي زمين پرت كرد.

وي در پاسخ به سوال مدير مسوول بشارت‌نو در مورد علت اين اقدام نيز با مشاهده روشن بودن ضبط خبرنگار از وي دوري كرد و گفت: اين حرف از نظر فني ارزش ندارد.

كوچك‌زاده در عين حال در تماس تلفني بعدي كه با مدير مسوول بشارت‌نو داشت و در واكنش به طرح دارا بودن تحصيلات «مهندسي عمران» از سوي مدير مسوول بشارت‌نو عنوان كرد بهتر بود در زمان افتتاحيه اين مسائل مطرح نمي‌شد. هر چند وي ديگر براي مدير مسوول بشارت‌نو بابت اعلام اين عكس‌ها و ارسال نامه‌اي در اين زمينه طي مدتها پيش از افتتاح طرح و عدم پاسخ شهرداري، شوراي شهر و جهاد نظر پاسخي نداشت.

عصبانيت فوق‌العاده مديران جهاد نصر يزد و عدم پاسخگويي مسوولان


برخي مديران و مسوولان شركت جهاد نصر يزد همانند برخي اعضاي شوراي شهر يزد در واكنش به انتشار عكس‌ها و مطالب درج شده در صفحه اول شماره‌هاي 188 و 190 بشارت‌نو تنها به واكنش‌هاي عصبي و غير منطقي از قبيل جلوگيري از توزيع اين نشريه در برخي مواضع داشتند. عليرغم اينكه درخواست بشارت‌نو به صورت كتبي و شفاهي مبني بر پاسخگويي در مورد اشكالات طرح شده همچنان بدون جواب مانده‌است.

در شماره‌هاي 188 و 190 بشارت‌نو عكس‌ها و مطالبي مبني بر وجود اشكالات فني در اجراي طرح پل ميدان باهنر منتشر شده‌بود.

در عكس‌هاي ياد شده بيرون زدن ميلگردهاي اين ستونها، كرمو بودن بتن‌ريزي پايه‌ها و شمع‌هاي ستون و ضربه‌خوردن به ستونها به دليل عجله براي پاك كردن گل و لاي ستونها با بيل لودر به جاي كارگر و به صورت دستي به صورت مستند و با عكس ارسالي يكي از شهروندان به تصوير كشيده شده‌بود.

هر چند گفته مي‌شود احتمال دارد و تعداد قابل توجهي از پروژه‌هاي جديد شهري به شركت جهاد نصر و يا در پوشش شركت‌هاي اقماري وابسته به اين شركت در آينده و از طرف شهرداري يزد به اين شركت واگذار شود و اين موضوع به صورت سوال از شهرداري و شوراي شهر طرح شده‌است اما نه تنها مسوولان شورا و شهرداري به اين سوالات بلكه به اشكالات طرح شده نيز پاسخ ندادند.

ضمن اينكه موضوع انجام اين پروژه در قالب اعتباراتي بيش از 5/1 برابر اعتبار پيش‌بيني شده اوليه، اجراي آن در حد كمتر از نصف شعاع طرح ارائه شده و همچنين عدم گره‌گشايي ترافيك در اين قسمت بالاي اين زيرگذر و براي اتومبيل‌هاي روي آن هنوز از مسائلي است كه جاي كار دارد و انشاالله در شماره‌هاي آينده بدان خواهيم پرداخت.

در اين زمينه علاوه بر تقاضاي پاسخگويي شهردار و شوراي شهر خواستار پاسخگويي فرماندار يزد به عنوان متولي نظارت بر عملكرد شوراي شهر هستيم.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا