انعکاس مطبوعات دریزدفردا "باز هم تخلفات يزدآوا

پستوي بشارت: نشریه بشارت نو شماره ۱۹۱ مورخ ۱۴/۸/۸۸


يزدآوا، ارگان داخلي شهرداري يزد همچنان به تخلفات خود در زمينه نقض قوانين بولتن داخلي ادارات دولتي ادامه مي‌دهد.
آخرين مورد آن توزيع شماره 58 اين نشريه در تاريخ 12 آبان ماه بين عموم مردم و رانندگان تاكسي از طريق كيوسك ويژه تاكسي داخل فرودگاه شهيد صدوقي يزد مي‌باشد. در اين مورد گويا شهرداري يزد همه مسافران وارد شده به يزد و رانندگان تاكسي را جزو كاركنان شهرداري به حساب آورده‌است كه به آنها «يزدآوا» ارائه مي‌كرده‌است.

همچنين در همين شماره آخر يزدآوا و تخلفات ديگري از قوانين بولتن‌هاي داخلي به چشم مي‌خورد كه از جمله آنها درج آگهي‌هاي صفحه آخر آن با عنوان‌هاي «اطلاع‌رساني به شهروندان عزيز» مي‌باشد در حالي كه اين نشريه باز هم فراموش كرده‌است كه كاركرد آن و اطلاع‌رساني به كاركنان خود مي‌باشد.

گويا شهرداري يزد ترجيح مي‌دهد هر چه ممكن است اطلاعيه‌هاي خود را به جاي نشريات و مطبوعات عمومي به در و ديوار و بيلبوردهاي شهر بزند و در صورت نياز در نهايت آنها را در نشريه داخلي خود درج نمايد.

گفتني است علاوه بر محدوديت‌هايي در زمينه نوع مطالب و درج مقاله، رنگي بودن و ... در مورد بولتن‌هاي داخلي ادارات، انتشار اين نشريات از اساس توسط ارگانهايي كه با بودجه بيت‌المال اداره مي‌شوند از سوي مدير كل سازمان بازرسي كل كشور زير سوال قرار دارد كه بخشي از اين اعتراض در صفحه اول شماره 189 بشارت‌نو درج شده‌بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا