یزدفردا: دکتر حمزه رضایی: احمدی نژاد به دعوت دانشگاه تکنولوژی ،ترکیه به اتفاق یک هیات همراه با هدف توسعه همکاریهای علمی فرهنگی برای سفری چهار روزه به استانبول رفته است. «جراید»

به میمنتی و مبارکی و به عیان و با دو چشم بینای ،خود میبینیم که مسئول محترم دولت بهار طبق عادات نیک پیشین این بار نیز از سفر خارج از کشور خود دست آوردی گرانقدر برای ما به ارمغان آورده است!

عکس هایی در حیطه فرهنگ و هنر با اناث اجنبی همراه با چاشنی کمالات و جمالات فریبنده و جذاب ایشان که صاحب نظران نیز اصلاً و ابداً شکی در خلاف نبودن لطافت طبع آنها ندارند!

البته دست آورد سفر خارج که حتماً نباید سند همکاریهای پژوهشی و علمی تحقیقاتی یا بستن پیمانی با خارجی ها در باب صنعت و تکنولوژی و هوش مصنوعی و یا معاهده ای در خصوص نوآوریهای علم پزشکی و آخرین پیشرفت های حاصله از آن باشد!

البته هم و غم مسئول دولت بهار نیز همانند سایر دولتمردان پیش و پس از خود توسعه و گسترش همکاریهای علمی فرهنگی و نمی دانم پژوهشی با کشورهای دیگر و میل به انعقاد قراردادهایی این چنینی بوده است ولی خوب چه می شود کرد که ایشان هم هم چون دیگر دولتمردان ما به دلیل ضيق وقت نتوانسته است قدمی در این نوع مسائل علمی تحقیقاتی بردارد و صد البته حق هم تمام و کمال به جانب ایشان بوده است و خواهد بود زیرا که وقت این عزیزان گرانبهاتر از این حرف هاست!

البته خدای ناکرده اگر در انجام این نوع خدمات کوتاهی اندکی از جانب ایشان انجام گرفته باشد در زمینه های دیگر از جمله فرهنگ و هنر و گرفتن عکسهای هنرمندانه با بنات و اناث احسن الخالقین این کوتاهی اندک را جبران نموده و چشم نخورند از این باب در سفر و حضر سنگ تمام گذاشته اند و کاری کرده اند کارستان.

در این میان تنها دغدغه ای که ما داریم این است که در هنگامه جاودانه سازی لحظات مجالست و موانست خدای ناکرده آن پریرویان دیار بیگانه تحت تاثیر چهره یوسف گونه از ماه نكوتر صدر اعظم سابق مان و على الخصوص آن «هاله نور» کذایی ایشان که سازمان مللی را مات و مبهوت ساخته بود از خود بیخود شوند و کار دست خود و دیگران دهند.

مصلحت آن است که در این وانفسای از خود بیخود شدنها و شیفتگیهای دیدار با یوزارسیف ،زمان کاردی، چاقویی، اره ای چیزی در دسترس ان ماه پیکران روزگار نباشد که خدای ناکرده بزنند چشم و چار خود را کور کنند یا انگشتتان شان را قطع نموده و یا زبانم لال به سایر اعضای ،مبارکشان آسیبی وارد کنند!

خداوند این مسئولان نمونه پیشین و فعلی را حفظ بفرماید.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا