یزدفردا: کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با ترجمه جواد کریمی از سوی انتشارات کتاب‌های نردبان برای کودکان بالای ۷ سال منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با تصویرگری تیمی لیون در قالب داستان به موضوعاتی همچون ذهن‌آگاهی، کنجکاوی در کودکان و خیال‌پردازی در آن‌ها اشاره می‌کند. این کتاب را کودکان بالای ۴ سال می‌توانند با همراهی دیگران بخوانند و کودکان بالای ۸ سال به تنهایی.

در معرفی کتاب از سوی ناشر آمده است: «پگی حس می‌کند فکرهایش همیشه بالای ابرها می‌چرخند و او نمی‌تواند آن‌ها را برگرداند روی زمین. توجه کردن برایش سخت است و برای همین مشق‌های مدرسه، دوستی، کارهای خانه و تقریباً همه‌چیز برایش خیلی سخت می‌شود. بعضی‌وقت‌ها فقط به اشتباهاتش فکر می‌کند. وقتی پگی به پدر و مادرش می‌گوید که چه ذهن خیال‌پرداز و سرگردانی دارد، آن‌ها یک نقشه زیرکانه می‌کشند تا پگی بفهمد چقدر شگفت‌انگیز است.».

 

مریام سارسیا ساندرز، روان‌درمانگر و نویسنده چندین کتاب تحسین‌شده برای کودکان است.

 

اطلاعات بیشتر:

کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با ترجمه جواد کریمی در ۳۲ صفحه مصور رنگی و به بهای ۶۵ هزار تومان از سوی انتشارات کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان شرکت انتشارات فنی ایران) برای کودکان بالای ۷ سال منتشر شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا