یزدفردا: دریافت تیک آبی تلگرام برای بسیاری از کاربران یک نوع اعتبار و تاییده به شمار می‌رود. به همین دلیل آن‌ها به دنبال دریافت و تایید آن هستند.

به گزارش یزدفردا: درحالی که پیش از این تصور می‌شد، دریافت تیک آبی تلگرام به سختی و با فعالیت گسترده فعال خواهد شد، اما آگهی‌های بی‌شمار فروش تیک آبی تلگرام نشان از آشفته بازار آن را دارد.

از آنجایی که تلگرام به عنوان یکی از محبوبترین و مهمترین اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شود، دریافت تیک آبی هم برای کاربران روز به روز مهمترین می‌شود.

تلگرام در دسته اپلیکیشن‌هایی است که روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله اندروید، iOS، ویندوز، مک و حتی وب کار می‌کند، به همین دلیل کاربران قدرت ارتباط گیری بیشتری با مخاطبان دارند. با این وجود تمامی کاربران برای تلگرام یکی نیستند و برخی از آن‌ها تیک آبی دریافت می‌کنند که نشان دهنده کاربر از سوی تیم تلگرام است.

به عبارت بهتر داشتن تیک آبی تلگرام به کاربر این فرصت را می‌دهد تا امکانات بیشتری را برای برقراری ارتباط با مخاطبان داشته باشد. همین مزیت‌ها منجر به افزایش سطح تقاضا برای دریافت تیک آبی تلگرام شده است.

درحال حاضر شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به فروش تیک آبی تلگرام می‌کنند که مبالغ عجیب و غریبی برای آن پیشنهاد می‌شود.

برای مثال در برخی از آگهی‌ها قیمت خرید اشتراک یک ماهه بیش از یک میلیون و شش ماهه حدود ۲ و نیم میلیون اعلام شده است.

البته برخی از صفحات مجازی هم قیمت فروش تیک آبی تلگرام را تضمینی حدود ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده‌اند، اما نکته قابل تامل در این میان قابل اتکاء نبودن این تبلیغات است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا