یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخاب پیش رو، گفت: زمینه های برگزاری انتخابات سالم، امن و پرشور در استان یزد فراهم می شود.

به گزارش یزدفردا: استاندار یزد در گردهمایی ائمه جمعه استان حضور یافت و ضمن استماع دغدغه های ائمه جمعه استان به مسائل و خواسته های آن ها پاسخ داد.

 استاندار یزد در این گردهمایی، یاد و خاطره شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی (ره) و شهدای همراه ایشان را گرامی داشت و گفت: شهید جمهور در برابر خدا «اخلاص»، در برابر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) «اطاعت محض» و در برابر مردم «صداقت» داشتند.

 وی در ادامه به بیان مصادیقی از تبعیت کامل شهید آیت الله رئیسی (ره) از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پرداخت و خاطرنشان کرد: ایشان تمام فرمایشات رهبری در جمع های مختلف را یادداشت و در جلسات با وزرا و استانداران بر تحقق آن تاکید می کردند.

 فاطمی در ادامه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ساخت 4 میلیون مسکن در طول 4 سال اشاره و تصریح کرد: ظرف کمتر از 3 سال از گذشت دولت سیزدهم، تعداد 2 میلیون و 750 هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است.

 وی در همین راستا با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور شهید به حوزه مسکن خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود پرونده تولید 4 میلیون مسکن تا پایان فعالیت دولت سیزدهم بسته شود.

 استاندار یزد ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی (ره) به عنوان یک سید روحانی؛ با زی طلبگی و مرّ اسلام، کارنامه درخشان و موفقی را از دوران ریاست جمهوری خود به جای گذاشت.

 وی صادق الوعدی را از موارد مورد تاکید رئیس جمهور به مسئولین عنوان کرد و افزود: ایشان به صورت مکرر بر صداقت با مردم و تلاش برای تحقق وعده ها و در صورت عدم امکان تحقق وعده ای؛ بیان دلایل آن به مردم، تاکید می کردند.

 فاطمی با بیان اینکه پرونده خدمت دولت سیزدهم ظرف کمتر از 40 روز آینده بسته و فعالیت دولت چهاردم آغاز می شود، اظهارکرد: انتظار می رود ائمه جمعه استان، ستاد انتخاب را در برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با حضور حداکثری و آگاهانه مردم همراهی نمایند.

 عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه از کلیه اقدامات و فعالیت های ائمه جمعه استان و همراهی آن ها با مسئولین استان به طور ویژه قدردانی کرد.

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا