یزدفردا: زریبافان صبح یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دوبال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی»، اظهار کرد: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم.

به گزارش یزدفردا: وی افزود: کشور را بر اساس مبانی اسلامی و شرعی قانون اساسی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، قوانین مصوب مجلس و مورد تائید شورا نگهبان اداره می‌کنم و خود را مجری سیاست‌ها و رهنمود‌ها و راهبرد‌های مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی می‌دانم و هیچگاه از آن‌ها عدول نخواهم کرد.

این داوطلب نامردی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: هنر خود را شناخت ظرفیت‌های انسانی، طبیعی، جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت ها، شناسایی واقعی و ملموس مشکلات و مطالبات مردم و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور و نظام می‌دانم. مجلس را ریل گذار برای عبور کشور از وضع موجود به وضع مطلوب می‌دانم و خود را مجری و قادر به عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل گذاری‌ها می‌دانم. مردم را، ولی نعمت خود می‌دانم و خود را خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و برادر و همکار قوای مقننه و قضاییه و نیرو‌های مسلح کشور می‌دانم.

زریبافان گفت: جایگاه ریاست جمهوری را فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه‌ای برای آخرت خود می‌دانم، نه طعمه و ابزار برای منافع مادی خود و اطرافیان خود. همچنین کشور را دارای ثروت‌های مادی و انسانی فراوان و بالقوه میدانم و خود را قادر به تبدیل آن به ثروت بالفعل و توزیع عادلانه و منصفانه این ثروت‌ها بین آحاد مردم می‌دانم. حضور مستقیم و بدون واسطه و خاضعانه برای شنیدن مشکلات و مطالبات مردم را برای خود یک توفیق الهی می‌دانم و آحاد مردم را بهترین مشاور برای یافتن راه حل مشکلات‌شان می‌دانم.

وی اظهار کرد: معتقدم بسیاری از مشکلات کشور با استفاده از قوانین موجود قابل حل است و مابقی مشکلات مردم نیز عموما با تدبیر مسئولان حل می‌شود و راه آن باز کردن درب دفاتر مسئولان به سوی مردم است. من درب دفاتر مسئولان را به روی مردم باز و همه مدیران را موظف به پاسخگویی و تلاش برای حل مشکلات مردم خواهم کرد.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه «فساد مثل خوره به جان ثروت‌ها و منابع مادی کشور افتاده است»، عنوان کرد: من با عزمی راسخ و بدون هرگونه ملاحظه سیاسی و جناحی با هر گونه رانت و ویژه خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. من از مدیران کارآمد، متخصص متعهد و معتقد به نظام از هر سلیقه سیاسی استفاده خواهم نمود و گذشته مدیریتی اینجانب نیز گواه این مطلب است.

زریبافان تاکید کرد: معتقدم با تدبیر و ارتباط و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها، می‌توان کشور را از خطر انزوای از بیرون و انسداد از درون نجات داد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل نمود. همچنین معتقدم با بهره گیری از ظرفیت‌های کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه می‌توان بسیاری از مشکلات مردم و کشور را حل کرد و کشور را به جایگاه رفیعی که در شان نظام و مردم بصیر کشور است ارتقاء داد.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم‌ها را بی اثر نمود و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل شد، گفت: فضای مجازی را با توسعه زیر ساخت‌ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم و نشر دانش و فرهنگ، تقویت خواهم کرد و با پاسخگویی صادقانه، کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم کرد.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه مردم ما از اختلافات و فرافکنی‌ها خسته و رنجور هستند، عنوان کرد: من به جای اختلاف و فرافکنی، با همه سلائق سیاسی و اقتصادی رفاقت و برای حل مشکلات مردم همفکری نموده و از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت و تعالی کشور بهره خواهم گرفت. با تدبیر و تلاش برای اصلاح و درمان اقتصاد بیمار کشور و کاهش هزینه‌های کم اثر و تشریفاتی دولتی و کوچک و چابک نمودن دولت و مراقبت و جلوگیری از دخالت‌های باند‌های مافیایی قدرت و ثروت ارزش پول ملی را حفظ و ارتقاء خواهم داد.

زریبافان در پایان اظهار کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است و در نهایت آرزو می‌کنم هر آنچه به خیر و صلاح کشور نظام و مردم بصیر است با تشخیص مردم حاصل و موجب خوشنودی و رضایت قاطبه مردم، مقام معظم رهبری و خوشنودی قلب حضرت، ولی عصر (عج) گردد.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا