جام یزد :بارها نوشته ايم

باز هم مينويسيم

قابل توجه فرمانده محترم ناحيه انتظامي يزد

انعکاس مطبوعات دریزدفردا :هفته نامه جام یزد :مدير مسئول جام يزد:احتراما به استحضار ميرساند مدتهاي مديدي است اهالي كوي شهيد هدايتي و نمازگزاران مسجد محمدي بلوار طالقاني به خاطر برچيده شدن سرعت گير در محدوده محل و كوچه هاي اورژانس و شهيد هدايتي بارها و بارها از طرف رانندگان بي توجه به مقررات راهور مورد اصابت قرار گرفته و خسارت مالي و جاني ديده اند. لذا استدعا دارد فرماندهي محترم راهنمايي و رانندگي همراه با مسئولين ترافيك يزد از محل بازديد و با ايجاد مجدد سرعت گير استاندارد موجب رفع دغدغه خانواده هاي ساكن در اين محل شوند.
مضافا اينكه اخيرا كوچه اورژانس از حالت يكطرفه خارج و در نتيجه صاحبان خودرو با پارك اتوميبل در دو طرف كوچه راه را بر ساكنين محل تنگ مينمايند كه پيشنهاد ميشود حداقل با نصب تابلو توقف ممنوع در يك طرف كوچه اين مشكل را هم با همت والاي راهور حل نمايند.
با احترام و تشكر فراوان
اهالي و ساكنين و كسبه بلوار طالقاني

شايان توجه اينكه حداقل انتظار داشتيم مسئولين محترم حفاظت و اطلاعات نيروي انتظامي همانگونه بلافاصله پس از درج يك مطلب نقادانه در جرايد محلي نسبت به آن عكس العمل نشان داده و از مديرمسئول مربوطه توضيح ميخواهند نسبت به درج اين مطلب هم واكنش نشان ميدادند.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا