نویسنده فرهنگ سنگ پرانی و سنگ پرانی

صالح ناصری

1- همه سیاسیون چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ،نویسنده فرهنگ سنگ پرانی"  را به عنوان فردی که متاسفانه همیشه اهل افراط یا تفرط است می شناسند .در طول تاریخ هم اگر کنکاش بکنید همیشه کسانی سنگ پران بوده اندکه یا اهل افراط بوده اند یا اهل تفریط .نمونه های این افراط ها وتفریط ها در عملکرد سیاسی "نویسنده محترم فرهنگ سنگ پرانی" بوفور دیده می شود .

2- معمولا کسانی که اهل افراط و تفریطند مبانی صحیح و درست عقلی و شرعی ندارند ،بیشتر گرفتار منافع شخصی و گروهی خود هستند و این منافع را تحت پوشش اهداف مقدس و دینی دنبال می کنند که " نویسنده فرهنگ سنگ پرانی" نیز از این قاعده مستثنی نیست .

3- از جمله تفریطی بودن ایشان دفاع و عجیب و غریب ایشان از عجمین و تفسیری است که از مخالفین عجمین دارد همچنانکه در مخالفت با دکتر عاصی نیز راه افراط را در پیش گرفت و بدون هیچ مبنای عقلی و شرعی به قول خودش در مشهد مقدس او را نفرین کرد.حال آنکه اگر بنا بود ایشان براساس مبنای عقلی و شرعی ،این عمل را انجام داده باشد ،هم اکنون نیز باید بارها زبان به نفرین سردار فلاح زاده گشوده باشد چرا که بر مبنای خودش که عاصی را بی خطر می خواند،فلاح زاده بسی بی خطر تر است !و اگر " نویسنده محترم فرهنگ سنگ پرانی" حاضر باشد حاضریم در همین سایت در مورد عملکرد عاصی و فلاح زاده با او به مناظره بنشینیم .

4- عملکرد سیاسی" نویسنده فرهنگ سنگ پرانی" بیش از آنکه به نفع اصولگرایان باشد تا کنون به نفع اصلاح طلبان بوده است ،از جمله این عملکردها مطلب وی در مورد آیت الله خاتمی یا جمع کردن طومار بر علیه امام جمعه بوده است که خروجی آن جز رنج و مشقت برای او و چیدن میوه ای کال بدست یک ناشی نبوده است .

5- و اما در مورد منافعی که باعث شد " نویسنده فرهنگ سنگ پرانی" و... با عاصی مخالفت کند و هم اکنون مخالفتی با فلاح زاده ندارد ،برای اینکه بر سر اصولگرایان منتی نداشته باشد ،حاضریم در صورتی که او حاضر باشد در همین سایت با او مناظره کنیم .

توضیح یزدفردا :مطلب فوق در پاسخ مطلب منتشره در یزدفردا تحت عنوان  فرهنگ سنگ پرانی و رفتن آقای عجمین  به یزدفردا ارسال شده و عینا منتشر شد.


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا