یزدفردا: نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز در سراسر دنیا جنبش دانشجویی می‌تواند پرچم‌دار حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین پرچم‌دار مقابله با ظلم و ظالم در دنیا شود.

به گزارش یزدفردا: محمدصالح جوکار با اشاره به اعتراضات دانشجویان دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه گفت: گرچه جنبش دانشجویی در دنیا نسبت به موضوع فلسطین خیلی دیر بیدار شد اما الان که بیدار شده موج آن گسترده و فراگیر شده است به نحوی که امروز در آمریکا و اروپا شاهد فراگیری این موج‌ها و اعتراضات ضد صهیونیستی هستیم.

وی با بیان اینکه «تاثیر گذاری جنبش دانشجویی بر تصمیم‌گیری‌ها بسیار حائز اهمیت است»، اظهار کرد: جنبش اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونسیتی در حمایت از مردم فلسطین می‌توانند با فشار آوردن بر سیاست‌های خارجی آمریکا به ویژه در موضوع رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم تاثیر بگذارند و به سمتی برویم تا انشاءالله موضوع کشتار دسته جمعی و نسل کشی غزه به پایان برسد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: امروز در سراسر دنیا جنبش دانشجویی می‌تواند پرچم‌دار حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین پرچم‌دار مقابله با ظالم و ظلم در دنیا شود.

جوکار همچنین درباره تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر در امید داشتن به مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز، گفت: آنچه که اتفاق افتاد نشانه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و یقیناً در معادلات منطقه‌ای و جهانی بسیار حائز اهمیت است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا