کوثري: محمد خاتمي بايد محاکمه شود

رجانیوزخبرداد:نايب رييس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: محمد خاتمي رييس جمهور پيشين ايران به دليل نقض سوگند خودش مبني بر دفاع از کياست و استقلال کشور بايد محاکمه شود.

اسماعيل کوثري در گفت و گو با ايرنا تاکيد کرد: ديدار محمد خاتمي با سوروس يکي از عوامل اصلي کودتاهاي رنگين در کشورهاي مختلف جهان مغاير با سوگند ياد شده از سوي رييس جمهور پيشين ايران بود و بايد دستگاه قضايي کشور محمد خاتمي را به جرم ناديده گرفتن منافع ملت و خدشه دار کردن استقلال کشور محاکمه کند.

وي در خصوص اعمال آشوب طلبانه مير حسين موسوي و مهدي کروبي پس از انتخابات رياست جمهوري افزود: مقام معظم رهبري در روز 29 خرداد فرمودند که همه بايد خود را ملتزم بر تبعيت از قانون اساسي بدانيم و پرونده انتخابات رياست جمهوري را تمام شده اعلام کردند.

وي ادامه داد: اما پس از بيانات راه گشاي حضرت آقا مير حسين موسوي و مهدي کروبي بر ادامه آشوب ها تاکيد کردند و اين مهم از 2منظر قابل بررسي است.

کوثري گفت: در وهله اول نشان داد که مير حسين و کروبي توجه اي به قانون اساسي ندارند و براي رسيدن به اميال سياسي خود دست به هر کاري ميزنند.

وي گفت: با ادامه آشوب ها و حمايت اين دو کانديداي شکست خورده در انتخاابت به اين باور رسيديم که آنها حتي قصد براندازي دارند.

کوثري در پايان گفت: حمايت مير حسين و کروبي از آشوب طلبان تاکنون هزينه هاي زيادي را به نظام جمهوري اسلامي تحميل کرده است بر همين اساس مي طلبد که دستگاه قضايي با اين دو عامل اصلي کودتاي مخملي در ايران به شدت برخورد کند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا