یزدفردا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، تولید را لازمه پیشرفت هر کشور دانست و بیان کرد: مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید یک بحث کاملا علمی است و مردمی سازی اقتصادی در واقع گذار از رقابت به مشارکت است.ی سازی اقتصادی در واقع گذار از رقابت به مشارکت است.

به گزارش یزدفردا: علی بیگ زاده صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه در جلسه فرمانداران و دستیاران مردمی سازی دولت در استان کرمان با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: سالیان متمادی شعار سال در حوزه اقتصاد و تولید است.

معاون استاندار کرمان با بیان این که مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید یک نوع هویت بخشی به مردم است، تصریح کرد: عمده مسئله کشور، مسئله اقتصادی است که با مشارکت مردم می‌توان آن را حل کرد.

وی وظیفه دولت را برنامه‌ریزی و نظارت لازم بر امور دانست و بیان کرد: مردم بسیاری از اوقات بهتر از دولت ورود پیدا می‌کنند و کارها را به نحو احسن انجام می‌دهند.

بیگ زاده بیان کرد: خوشبختانه دستیار مردمی سازی همه فرمانداران استان کرمان مشخص و حکم برای آنها صادر شده است اما شناسه‌های آنان از اداره استخدامی کشور باید صادر تا قراردادشان تنظیم شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا