یزدفردا: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام علی عرب پور امروز، پنجم اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را تبریک عرض می‌کنم.

وی به استناد رهنمودهای امام راحل، افزود: رهنمودهای امام خمینی(ره) است که به اسلام جان دوباره‌ای بخشید و چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که خدا آن‌را در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام خلق کرده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آن‌هم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام عرب‌پور در تجلیل از اقدامات سپاه در خارج از مرزها اظهار کرد: پس از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق کسانی که بیرون از مرزها نسبت به سپاه پاسداران کینه و عداوت داشتند، امروز در کلام از این نهاد انقلابی تجلیل می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان وعده صادق را ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان دانست و افزود: عملیات وعده صادق باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه پاکی، طهارت و معنویت اساس کار سپاه پاسداران است، تصریح کرد: در برابر عظمتی که در جهان کسب کردیم، نباید مغرور شویم زیرا همان طور که امام راحل در قضیه فتح خرمشهر فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، قطعا پیروزی در عملیات وعده صادق نیز از جانب خداوند است.

تمجید از مقام ژنرال سلیمانی 

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: بزرگترین ژنرال ما(شهید سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عملیات وعده صادق را به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: ایران یک قدرت اتمی نیست اما با عملیات وعده صادق بزرگترین قدرت اتمی منطقه را در هم می‌کوبد، سپاه مجاهدانه و عاشقانه وارد این عملیات شد و ابهت رژیمی را در هم شکست که شعارش از نیل تا فرات بود و برای آن هم نقشه مهندسی شده‌ای پیاده کرده بود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از دین خدا شرط‌هایی دارد، عنوان کرد: هوس ستیزی، پرهیز از غرور و تکبر و دوری از گناه برخی از این شروط است که باید مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، تاکید کرد: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است. همان هندسه مهندسی شده جریان اسلام ناب محمدی، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و کربلا است و هر کلمه حکیمانه مقام معظم رهبری یک راهبرد و درس برای ماست که در عین حال لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

وعده صادق سیلی محکمی به رژیم کودک کش بود

امام جمعه جیرفت نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی است که نه تنها فضای کشور بلکه فضای جهان را پر از غیرت، قدرت و شهامت کرده است.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: امروز پس از عملیات وعده صادق، اقتدار سپاه پاسداران به خبر اول محافل سیاسی و امنیتی جهان تبدیل شده است.

وی عملیات وعده صادق را سیلی محکمی بر پیکر رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی دانست و اظهار کرد: عملیات وعده صادق حاوی این پیام بود که اگر دشمنان قصد هرگونه تعرض به منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهروندان ایران اسلامی داشته باشند، با تنبیه شدیدتری روبرو خواهند شد.

نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه بی‌بدیل است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جیرفت در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نقش بی بدیل و تاثیرگذار حوزه نمایندگی ولی فقیه که در زمینه عقیدتی و اعتقادی کار می‌کند، بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ محسن نسب امیری افزود: از زمان خلقت تا به امروز خداوند انسان‌هایی شاخص همچون پیامبران و اولیا را در بین مردم قرار داد که در حوزه دین و تقویت عبودیت خدا فعالیت کردند و این مهم نقش تأثیرگذار عقیدتی و هدایت بشریت را نشان می‌دهد.  

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت در عملیات وعده صادق‌ حاصل عملکرد خوب حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه، نیروهای نظامی و حوزه‌های علمیه و نقش تاثیرگذار روحانیون است.

نسب امیری اظهار کرد: مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه انسان‌هایی وارسته هستند که تفکر الهی را در جامعه ترویج می‌دهند.

امروز پنجم اردیبهشت ماه از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا