یزدفردا: فرماندار بهاباد از برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد.

به گزارش یزدفردا: «علیرضا تیموری» صبح امروز در اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید، ضمن قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم، از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد.

وی از متصدیان واحدهای نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

«سید جلال موسوی» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هم به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان، مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می یابد.

وی افزود: در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان نیز ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌‎شود.

«علی اکبر رحمتیان» مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی ها در سطح شهر و روستاها، عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه های ثابت و جاری واحدهای نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا