یزدفردا: امام جمعه مهریز با بیان این که مصوبات کارگروه توسعه در شهرستان روی زمین مانده است و فرماندار جدید باید با جدیت پیگیر آنها باشد، تاکید کرد: مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان ضمن قرائت روایتی از رسول اکرم(ص)، بیان کرد: بهترین مردم کسانی هستند که نفعشان به مردم برسد.

وی افزود: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف، موضوعی طبیعی است ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه، رضایت خدا را در نظر بگیریم چرا که اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود ولی اینچنین شد و کارهایی بر زمین ماند.

امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست می‌کنم همکاری لازم را با فرماندار جدید داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.

محی الدینی بیان کرد: مصوبات کارگروه توسعه در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

«احمد آخوندی» سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز دارای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

در این مراسم از زحمات «محمد دهقان بنادکی» تقدیر و «احمد آخوندی ابراهیم آباد» به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا