یزدفردا: به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جی بل»، عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: این اثر به قلم محمدامین وفاداری از نویسندگان هرمزگان در ۴۰ سرفصل تدوین شده است.

پس از مقدمه که در خصوص عنصر انقلابی‌گری و آرمانشهر مهدوی آمده است، سرفصل انقلاب چیست؟ ویژگی‌های انقلاب، تفاوت انقلاب با دیگران مفاهیم مشابه، نگاه گذرا به برخی انقلاب‌های بزرگ، انقلاب اسلامی ایران، مفهوم انقلابگری، انقلابگری- انقلاب نمایی و شاخص‌های انقلابیگری در دیدگاه رهبری، لحاظ شده است.

نویسنده در ادامه به سرفصل‌های: مهدویت- حکومت جهانی و موعود جهانی، حکومت واحد جهانی- موعود ادیان و ملت‌ها، آخرالزمان، آخرالزمان در روایت اسلامی، آرمانشهر، آرمانشهر مهدوی، مطالبه عمومی لازمه تحقق آرمانشهر مهدوی، موانع تحقق آرمانشهر مهدوی، صهیونیسم و یهودیت افراطی، قوم یهود در قرآن، پروتکل‌های یهود، اجتماع قلب‌ها برای آرمانشهر، جامعه و مهدویت، خانواده و آسیب‌ها در مسیر آرمانشهر مهدوی و جنگ نرم علیه مهدویت می‌پردازد.

از دیگر مواردی که در این کتاب آمده است به نظریه فوکویاما، سبک زندگی و تحقق آرمانشهر، سبک زندگی در روابط خانوادگی، سبک زندگی در روابط اجتماعی، مادیات و مهدویت، علل پذیرش انحراف توسط مردم در صدر اسلام، روش معاویه به منظور از بین بردن ارزش‌ها، جایگاه ایرانیان در اسلام، نقش ایرانیان در آینده تاریخ، عنصر انقلابی‌گری و مراحل پنجگانه تمدن سازی، نظام اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، دولت اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، جامعه اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، تمدن اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، سخن پایانی، راه رسیدن به مقصد و اینک ظهور، می‌توان اشاره کرد.

محمدامین وفاداری زاده ۲۲ شهریورماه ۱۳۵۴ جزیره قشم است. وی کارشناس ارشد اخلاق اسلامی و کارشناس جامعه شناسی بوده و کتاب دیگری با عنوان «اخلاق زنان» با تاکید بر این موضوع که زن محور رستگاری جامعه است در دست پژوهش دارد.

کتاب عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی، به قلم محمدامین وفاداری با حروفچینی لیلا میرشکاری مدیر موسسه دستخط با موضوع مهدویت مدینه فاضله و انقلاب، زمستان ۱۴۰۲ برای نخستین بار با شمارگان هزار جلد به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جی بل» استان هرمزگان در ۱۲۷ صفحه در قطع رقعی به قیمت ۷۵ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا