در آغازین روز هفته دفاع مقدس: استان یزد شکوه عظمت و آمادگی کامل نیروهای مسلح را در دفاع از میهن اسلامی به تماشا نشست


استاندار یزد در اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح ، یاد و خاطره رشادت و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
" محمدرضا فلاح زاده " در ابتدای این مراسم طی سخنانی گفت: بر اساس آیه « و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عند ربهم یرزقون» شهداء زنده و در پیشگاه خداوند متعال متنعم هستند.
وی افزود: آزادگان سرافراز نیز در زمان رهایی از بند اسارت جمله حضرت زینب را که «ما رایت الا جمیلا» است می گفتند.
استاندار یزد  ادامه داد: رزمندگانی که به فوز شهادت و یا افتخار جانبازی نائل نشدند نیز به حکم آیه « فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» از اجر والائی برخوردارند.
فلاح زاده اظهار داشت: آنچه که برای رزمندگان  اهمیت داشت اطاعت و کسب رضایت ولی فقیه بوده است.
وی تصریح کرد: کسب رضایت ولی فقیه ،کسب رضایت خداوند متعال است.
فلاح زاده گفت:  ایران اسلامی با ترویج فرهنگ علوی و عاشورائی و  بسیج نیروهای مردمی توسط امام راحل عظیم الشان (ره) توانست در مقابل هجمه های پی در پی  دشمن بعثی و حامیان مستکبر و جنایتکارش مقاومت کند.
استاندار یزد خاطرنشان ساخت: وحدت و همبستگی، عزت و سربلندی و پیروزی در همه عرصه ها در زیر علم پر اقتدار ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) امکان پذیر است.
وی ترویج فرهنگ غنی اهل بیت(ع)، کسب علوم مرتبط با دفاع و حفظ آمادگی کامل خود برای مقابله با هرگونه هجوم بیگانگان را از جمله وظایف پاسداران انقلاب اسلامی بر شمرد.
فلاح زاده تاکید کرد : دشمنان بدانند که این ملت ، بسیج و نیروهای مسلح ایران اسلامی هرگونه دسیسه علیه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را در نطفه خفه می سازند.
گفتنی است در این مراسم یگانهای نمونه پیاده و زرهی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی استان و نیروی مقاومت بسیج با رژه در مقابل جایگاه مسئولین و مردم ، اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا