یزدفردا: رییس سازمان بسیج ورزشکاران تاکید کرد: توسعه ورزش در گرو توجه جدی مسئولان به آمایش سرزمینی در تصمیم‌گیری‌های ورزش است.

به گزارش یزدفردا: «مهدی میرجلیلی» شامگاه روز گذشته (پنجشنبه ۳۰ فروردین) با حضور در جمع اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران استان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد، گفت:‌ توجه به زیست‌بوم منطقه و شرایط و مسائل مختلف و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها با آمایش سرزمینی، موجب رسیدن به اهداف عالیه ورزش کشور می‌شود.

وی در خصوص هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج نیز افزود: فلسفه ایجاد هیات اندیشه ورز از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده تا با استفاده از افکار و نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و متخصصان، تصمیمات درست اتخاذ و چراغ راهی برای مدیریت کشور باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: باید برای بهتر شدن نتایج این نشست‌ها از همه اقشار و افکار استفاده و نظرات آنها اتخاذ شود.میرجلیلی تأکید کرد:‌ فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به ورزش به بسترسازی مناسب نیاز دارد و این مهم نیز در گرو عزمی همگانی است.

میرجلیلی گفت: با همگانی شدن ورزش در ورزش قهرمانی نیز موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: پرهیز از هرگونه موازی کاری را از جمله دیگر الزامات توسعه ورزشی در کشور دانست و بیان کرد:‌ ادارات کل ورزش و جوانان متولی اصلی مدیریت راهبردهای ورزشی هستند و دیگر دستگاه‌ها باید از این اداره خط و مشی بگیرند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان با تاکید بر این‌که مصوبات شورای عالی ورزش باید به گونه‌ای باشد که در سطح استان اجرایی شود، گفت: معرفی یزد و ظرفیت‌های آن به دنیا با ورزش و میزبانی مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا