یزدفردا: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد: والدین برای شرکت در طرح سنجش سلامت دانش آموزی به پایگاه اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنند.

به گزارش یزدفردا: همتی با بیان اینکه همه ساله طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان و غربالگری نوآموزان در تابستان اجرا می‌شد گفت: امسال برای اولین بار در طول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در حال اجرا است و این طرح از مهرماه شروع شده است و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان در حوزه‌های مختلف، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح یادگیری و ارتقای عملکرد بهینه فردی، اجتماعی و تحصیلی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها سنجش می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد با اشاره به اینکه امسال ۲۵ هزار و ۵۰۰ کلاس اولی وارد مدرسه می‌شوند، گفت: تاکنون سنجش سلامت ۱۵ هزار نوآموز انجام شده است.

همتی افزود: والدین با مراجعه به سایت آموزش و پرورش «my.medu.ir» گزینه دولت من را وارد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه که به نام والد (پدر) است ثبت نام و نوبت گیری را انجام دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا