یزدفردا: مدیر حوزه‌های علمیه کشور: قدس نماد تقابل مستضعفان با مستکبران جهان به شمار می‌آید.

به گزارش یزدفردا: آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه میبد افزود: فلسطین، غزه و مقاومت، امروز نماد تاریخی تقابل گفتمان اسلام ناب و مستضعفان عالم با مستکبران و خونخواران و جباران عالم است. درگیری در غزه دعوای دو گروه متعارف نیست، بلکه دعوای محرومان و مستکبران عالم محسوب می‌شود.

وی مقاومت را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی آتشفشان قهر محرومان جهان و خشم فلسطین و غزه بود.

امام جمعه میبد از طوفان الاقصی به عنوان عاشورای دوران کنونی یاد کرد و اظهار داشت: مردم مظلوم غزه و همچنین جریان مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و یمن نشان دادند که در عین محرومیت می‌توان مقاومت و شجاعت را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به زیر پا گذاشتن همه خط‌های قرمز از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تصریح کرد: رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و بزدلان جهان نیز در قبال این جنایت‌های سکوت اختیار کرده اند.

اعرافی ادامه داد: برخی چنین وانمود می‌کنند که ایران در قبال حملات صهیونیست‌ها در موضع انفعال است، در حالی که گفتمان انقلاب اسلامی کاملا تهاجمی و فعال است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد که تشکیل زنجیره و محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و یمن و عراق کار فعال انقلاب اسلامی بود.

وی رژیم صهیونیستی را در موضع استیصال توصیف کرد و گفت: صهیونیست‌ها بدانند این خط نورانی محور مقاومت رو به پیش است و سپاه اسلام و رسول خدا (ص) سرزمین فلسطین را از کثافت اشغالگران پاک خواهد کرد.

امام جمعه میبد، آمریکا و کشور‌های غربی را به دلیل قرار گرفتن در کنار اسرائیل، مردود عاشورای غزه خواند و ادامه داد: حزب الله، انصارالله، حماس، جهاد اسلامی، مقاومت اسلامی در عراق و آزادگان سراسر جهان از این آزمون سربلند خارج شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا